samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?

Data: 2011-10-18 17:34:18
Autor: atm
On 2011-10-18 17:22, Marek wrote:
Jutro bee szczęśliwym posiadaczem samsung galaxy s2. naczytałem się o
niezbyt fortunnym rozwiązaniu osłony obiektywu: szybka w płaszczyźnie
obudowy, a co za tym idzie duża łatwość zarysowania. Jak jest w praktyce ?
Czy nalezy unikać odkładania telefonu na biurko aparatem do dołu ? Może
kupić jakiś pokrowiec lub folię ?
Reasumując: jak traktujecie wasze s-dwójki i jak one to przezywają ?

To teraz takie trendy robic podstawke z szybki aparatu; w poscie z zeszlego miesiaca bodajze byly zdjecia z obiektywu czystego i porysowanego (gdyby Ci ktos tlumaczyl, ze rysy nie przeszkadzaja).
Oczywiscie mozesz wlozyc telefon w jakakolwiek prezerwatywke i szkielko bedzie chronione, tyle ze telefon do malych nie nalezy...a z prezerwatyka robic sie juz dachowka karpiowka w kieszeni.
Ja nakleilem waski pasek samoprzylepnego rzepa na dlugi prosty odcinek
mocujacy szybke dzieki czemu szkielko jest ok 1mm nad poziomem powierzchni.

Data: 2011-10-18 18:47:06
Autor: TGor
On 2011-10-18 17:34, atm wrote:

mocujacy szybke dzieki czemu szkielko jest ok 1mm nad poziomem powierzchni.

To teraz dopiero się porysuje. ;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?