samsung n130 dzwiek 'pierdzi'

Data: 2010-03-10 14:51:36
Autor: wspolna-flaszka.pl
samsung n130 dzwiek 'pierdzi'
Witam!
Mam problem, zakupiłem (w erze) netbooka samsung n130 , wszystko pieknie płynnie chodzi
(a używam true crypt na partycji systemowej), tylko problem mam z dzwiekiem, otóz pierdzi tak jak np tutaj:
http://w820.wrzuta.pl/audio/6vbAkuMd4Wj/piard
To fragment poczatku brzyduli, co kilka sekund słychac tak jakbym zatrzymywał film na ułamek sekundy a oczywiscie film idzie dobrze, problem
wystepuje praktycznie we wszystkim (gry, filmy, muzyka) co emituje dzwiek. Chcialbym uniknac oddawania netbooka,
tym bardziej ze nie mam specjalnej ochoty dzielenia sie mja prywtanoscia, no i mam pytanie czy ktos spotksał taki problme i czy udało mu się rozwiązac
jezeli tak to dokladnie jak.
(jeżeli instalacja innej wersji sterowników to dokładnie jakich, jakiej wersji)

pozdrawiam

samsung n130 dzwiek 'pierdzi'