samsung "opornie" odbiera telefony

Data: 2015-09-28 14:48:11
Autor: Marcin N
samsung "opornie" odbiera telefony
Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.

Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.

Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
Macie jakiś sposób na to?

--
MN

Data: 2015-09-28 14:59:35
Autor: radekp@konto.pl
samsung "opornie" odbiera telefony
Mon, 28 Sep 2015 14:48:11 +0200, w
<5609370b$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.

Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.

Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
Macie jakiś sposób na to?

Stawiam, że to oprogramowanie.

Data: 2015-09-28 17:22:57
Autor: Irokez
W dniu 2015-09-28 o 14:48, Marcin N pisze:
Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.

Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.

Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
Macie jakiś sposób na to?

reset to factory.

--
Irokez

Data: 2015-09-28 19:35:55
Autor: Marcin N
W dniu 2015-09-28 o 17:22, Irokez pisze:
[...]

Wierzę, że pomoże. Tylko, że nie tędy droga do naprawiania usterek programowych.

W Windowsie też mam reinstalować system bo jakiś program bruździ?

--
MN

Data: 2015-09-28 11:19:09
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 28 września 2015 19:36:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> reset to factory.

Wierzę, że pomoże. Tylko, że nie tędy droga do naprawiania usterek programowych.

Niekoniecznie programowa.

Moim osobistym zdaniem, tansze telefony (nie wiem jaki masz - flagowiec, gorna srednia polka czy budzetowy)maja gorszej jakosci pamiec ROM, ktora raczej bezpowrotnie spowalnia po jakims czasie korzystania. Mam takiego LG Swift 7, ktory muli potwornie mimo przywracania ustawien fabrycznych i instalowania pojedynczych programow na czystym systemie. A pierwsze pol roku chodzil bardzo ladnie.

Data: 2015-10-01 00:26:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
samsung "opornie" odbiera telefony

"krzysztofsf" 62b4b56a-f7c9-442e-bf0f-6d7b4659e817@googlegroups.com

[...]

Ciekawe, że u mnie (ani na Monsterze -- około 26 miesięcy, ani na Ace -- około
16 miesięcy, ani na Overmaxie -- około 18 miesięcy) nie zauważyłem takiego mulenia.
[może dlatego, że ani w Ace, ani w Overmaxie nic nie przywracałem?... Monsterowi
robiłem apgrejd systemu... Ace wyczyściłem tuż przed sprzedażą -- wówczas
przywróciłem...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-30 23:34:28
Autor: krzysztofsf
samsung "opornie" odbiera telefony
Pytanie,jak plynnie Twoje sprzety dzialaly zaraz po zakupie? Moj byl szybki bez lagow

Data: 2015-10-03 19:07:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
samsung "opornie" odbiera telefony

"krzysztofsf" 91b0fa05-5793-40cc-ab62-036d6da86f1b@googlegroups.com

Pytanie,jak plynnie Twoje sprzety dzialaly zaraz po zakupie?

Tak płynnie, jak teraz, gdy odinstaluję znaczną część aplikacji.

Moj byl szybki bez lagow

Usuwam część zainstalowanych aplikacji -- i nie mam lagów.

Inną metodą likwidacji lagów jest restart Monstera.

Overmax nie laguje w ogóle. (czekanie na wieści z netu to nie lagowanie)

Ma więcej RAMki (niż Monster) i jakoś jest odporniejszy na brak restartu.

Pod względem lagowania nic nie uległo zmianom od początku używania
obu tych urządzeń przeze mnie, jeśli nie liczyć zmian związanych
z wgraniem nowszego oprogramowania systemowego (ROMu) do Monstera,
które zaowocowało nieznacznym zwiększeniem wolnej ilości RAMki
(nowszy system jest mniej RAMkożerny) i znacznym/drastycznym
zmniejszeniem pojemności ,,dysku'' przeznaczonego na kody aplikacji.
Zmiany te wpłynęły na lagowanie pośrednio -- wymuszając rezygnację
ze znacznej części aplikacji i zezwalając na rzadsze restarty.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-01 21:43:15
Autor: Irokez
[...]

U mnie ACE 5839i po 3 latach zaczął ostro mulić, nawet po powrocie do fabrycznych i zaczytaniu listy kontaktów tylko mulił.
ACE 5830i niby słabszy procek, z pół roku młodszy i żwawiej działa.
Ale ten 5839 w końcu zdechł mikrofon to zutylizowałem i wymieniłem na Xcover 550.

--
Irokez

Data: 2015-10-03 19:15:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
samsung "opornie" odbiera telefony

"Irokez" 560d8cd6$0$583$65785112@news.neostrada.pl

U mnie ACE 5839i po 3 latach zaczął ostro mulić, nawet po powrocie do

Nie pamiętam katalogowego numerka swojego ACE -- miał
nieco więcej pamięci niż inne ACE.

fabrycznych i zaczytaniu listy kontaktów tylko mulił.
ACE 5830i niby słabszy procek, z pół roku młodszy i żwawiej działa. Ale ten 5839 w końcu zdechł mikrofon to zutylizowałem i wymieniłem na Xcover 550.

Monster ma dwa mikrofony (nie wiem, czy z obu korzysta) ale głos
był gorszy niż w ACE. Overmax ma mikrofon (razem z resztą tego
kanału) znacznie lepszy niż Monster. Można z Overmaxa korzystać
jak telefonu głośnomówiącego z bardzo dobrym wynikiem. (albo
skorzystać ze słuchawek na drucie czy BT)

Lagowanie u mnie dotyczy tylko Monstera i obwieszcza: 'czas na
restart'. ACE też czasami wymagał restartu -- choćby po to, by
uruchomić łączność via Areo2.

Wady mikrofonu (całego toru audio) Monstera widać wyraźnie przy
szukaniu informacji z netu, gdy trzeba czasami powtarzać szukane
hasełko...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-28 20:12:49
Autor: Irokez
W dniu 2015-09-28 o 19:35, Marcin N pisze:
[...]

W Windowsie odpalam go z boot-owalnej płyty/USB typu "Hiren's boot CD" i wywalam dziada który siedzi w systemie i nie da się inaczej wyciąć.
Czasami ogrom zniszczeń jest taki, że jednak łatwiej reinstalkę zrobić.

Da się Androida odpalić z czegoś podobnego do "Hirens'a" i wywalić śmiecia?.

--
Irokez

samsung "opornie" odbiera telefony