samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?

Data: 2013-01-09 14:38:42
Autor: Edi
samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?
Witam
Mam telefon Solid E2370. Niestety nie ma on jezyka rosyjskiego.
Jest niemiecki, angielski, wloski, francuski, hiszpanski, holenderski, portugalski, turecki i polski.
Potrzebuje czasem napisac SMSa po rosyjsku.
Jak "dograc" ten jezyk?
Wujek google nie chce pomoc

Pozdrawiam
Edi

Data: 2013-01-09 16:48:06
Autor: Uncle Pete
On 2013-01-09 14:38, Edi wrote:
Solid E2370

Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie w Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty

Piotr

Data: 2013-01-09 17:28:13
Autor: Edi

On 2013-01-09 14:38, Edi wrote:
Solid E2370

Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie w Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty

Piotr

dziekuje za odpowiedz
W jednym z serwisow powiedzieli mi dzis ze nie ma takiej mozliwosci by w jednym E2370 byl zarowno polski jak i rosyjsjki poniewaz te jezyki sa w roznych "paczkach". Trudno
Czy spotkales sie z aplikacja do wysylania sms'ow ktora mogla by pomoc w tej materii?

Edi

Data: 2013-01-09 17:52:08
Autor: Uncle Pete
[...]

O aplikację na ten telefon może być trudno, ponieważ ma on jakiś własny samsungowy system operacyjny. Są rosyjskie portale, z których można wysyłać SMS-y cyrylicą, ale nigdy z nich nie korzystałem.

Piotr

Data: 2013-01-09 22:19:43
Autor: lukz
W dniu 2013-01-09 14:38, Edi pisze:
[...]

Niewiele to wniesie do sprawy, ale jak pamietam, to moi znajomi ze wschodu bytujacy w Polsce, majacy zwykle "nasze telefony", miedzy soba pisali po rosyjsku, fonetycznie alfabetem lacinskim. Jakos sie dogadywali ;) Moze ten sposob sie sprawdzi, no chyba ze odbiorca nie zna nic oprocz cyrylicy

Data: 2013-01-10 14:56:34
Autor: Edi

Użytkownik "lukz" <lukz@vp.pl> napisał w wiadomości news:50eddef8$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, wiem o tym.
Jezeli nie uda sie uruchomic cyrylicy to nie pozostanie nic innego.
Dzieki

samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?