samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?

Data: 2013-01-09 16:48:06
Autor: Uncle Pete
On 2013-01-09 14:38, Edi wrote:
Solid E2370

Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie w Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty

Piotr

Data: 2013-01-09 17:28:13
Autor: Edi

On 2013-01-09 14:38, Edi wrote:
Solid E2370

Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie w Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty

Piotr

dziekuje za odpowiedz
W jednym z serwisow powiedzieli mi dzis ze nie ma takiej mozliwosci by w jednym E2370 byl zarowno polski jak i rosyjsjki poniewaz te jezyki sa w roznych "paczkach". Trudno
Czy spotkales sie z aplikacja do wysylania sms'ow ktora mogla by pomoc w tej materii?

Edi

Data: 2013-01-09 17:52:08
Autor: Uncle Pete
[...]

O aplikację na ten telefon może być trudno, ponieważ ma on jakiś własny samsungowy system operacyjny. Są rosyjskie portale, z których można wysyłać SMS-y cyrylicą, ale nigdy z nich nie korzystałem.

Piotr

samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?