samsung u800 czy se g502?

Data: 2009-08-06 00:45:30
Autor: Damian
samsung u800 czy se g502?
Witam
Mam dylemat, który telefon wybrać z dwóch w/w. Chodzi mi o przyzwoite zdjęcia i wideo na zadowalającym poziomie oraz stabilność i szybkość oprogramowania. Nie ukrywam, ze bylbym za u800, jednak po wizycie w kilku salonach sprzedawcy doradzają raczej se ... sam już nie wiem.

doradźcie...

pozdr

Data: 2009-08-06 07:09:32
Autor: Darek
samsung u800 czy se g502?

[...]

Uzywam SE G502 od kilku miesiecy i wedlug mnie zdjecia i video sa calkiem dobre, szybkosc dzialania tez jest dobra (nawet jak uruchomi sie wiecej niz jedna aplikacje). Natomiast obserwuje czasami zawieszanie sie telefonu powodujace jego restart, zwykle wystepuje to po wlaczeniu telefonu lub przy korzystaniu z niektorych aplikacji np. Google Maps. Jednak dla mnie najwieksza wada tego telefonu jest niezbyt dlugo wytrzymujaca bateria, ja wykorzystuje ten telefon glownie do internetu (www, poczta, Google Maps), przy intensywnym korzystaniu bateria wytrzymuje zaledwie jeden dzien.
Nie moge porownac SE z Samsungiem, bo nigdy U800 nie mialem w rekach, tak wiec nie jestem w stanie powiedziec ktory telefon jest lepszy.

Data: 2009-08-06 19:46:33
Autor: Damian
samsung u800 czy se g502?

dzieki za odpowiedź, ktoś się jeszcze wypowie??