samsung ue46b7000 led

Data: 2009-11-02 07:39:20
Autor: zeeltom
samsung ue46b7000 led
Czy ktoś ma ten model? Przymierzam się do zakupu takowego i ciekawią mnie opinie o tym modelu. Warto go kupić? Ma posłużyć na ładnych parę lat, bo nie lubię zbytnio zmieniać tv.

Data: 2009-11-02 07:53:17
Autor: Verox
samsung ue46b7000 led
On Mon, 2 Nov 2009 07:39:20 +0100, zeeltom napisał:
Czy ktoś ma ten model? Przymierzam się do zakupu takowego i ciekawią mnie opinie o tym modelu. Warto go kupić? Ma posłużyć na ładnych parę lat, bo nie lubię zbytnio zmieniać tv.

Mam 40. Nigdy (nawet na CRT) nie widziałem takiego ładnego obrazu. Do tego patch na firmware i wyświetla wszystko (mkv h264 też!) i na dodatek z
polskimi subtitlami. Jedyny problem to jakość dźwięku... ale czego można się
spodziewać po głośnikach co mają 7 mm grubości...

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2009-11-02 19:16:38
Autor: zeeltom
samsung ue46b7000 led
[...]

Dzięki. Akurat na dźwięku specjalnie mi nie zależy, bo mam osobny wzmacniacz i głośniki.
Reszta mi pasuje :)

samsung ue46b7000 led