samsung wave - instrukcja?

Data: 2010-06-24 16:08:23
Autor: sendilkelm
samsung wave - instrukcja?
Witam!

Kilka pytań związanych z maszynką z tytułu:

1. Razem z telefonem dają "skróconą instrukcję obsługi". Czy istnieje pełna?
2. co oznaczają kolorowe paski przy nazwach kont email?
3. czy w trybie klawiatury telefonicznej da się wybierać kontakt wg liter w nazwie kontaktu - na razie podpowiedzi udało mi się uruchomić tylko dla ciągu cyfr w numerach...
4. da się importować kalendarz z outlooka? Wg niemieckiego FAQ da się, tymczasem mi kies nie chce uruchomić funkcji "harmonogram" ("opcja niedostępna").

I jeszcze jedno:
Nareszcie powstał telefon, którego fotki są w końcu lepsze od fotek D750... :-)
Widać na fotkach monitora LCD obwódki pikseli...

--
sendilkelm

samsung wave - instrukcja?