samsung wave s8500

Data: 2011-07-21 07:47:07
Autor: maks
samsung wave s8500
My¶lê nad kupnem fona z tytu³u. Jak myslicie mo¿e on ju¿ jest staraway i nie ma tego co maj± wspó³czesne fony. Zaaferowa³a mnie jego tzw kultowo¶æ i wiele pochlebnych opinii.

Data: 2011-07-21 09:27:50
Autor: Amir
samsung wave s8500
> My¶lê nad kupnem fona z tytu³u. Jak myslicie mo¿e on ju¿ jest staraway i nie
ma tego co maj± wspó³czesne fony. Zaaferowa³a mnie jego tzw kultowo¶æ i wiele pochlebnych opinii.

Je¶li waga jego nie przeszkadza Ci i rozmiary i nie wymagasz od smartfona jakis udziwnieñ typu podglad minitoringu czy zarz±dzanie alarmami i inne bajery
to telefon jest godny polecenia, aplikacji tez troche roznych jest dostepnych, ale szkoda po prostu, ze nie ma androida
zamiast tego system BADA, ktorym moim skromnym zdaniem nigdy nie bedzie tak popularny.

Data: 2011-08-03 14:03:15
Autor: Clawfinger
samsung wave s8500
W dniu 21.07.2011 09:27, Amir pisze:
  >  MyÅ›lÄ™ nad kupnem fona z tytuÅ‚u. Jak myslicie może on już jest staraway i
nie
ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw kultowość i
wiele pochlebnych opinii.

Jeśli waga jego nie przeszkadza Ci i rozmiary i nie wymagasz od smartfona
jakis udziwnień typu podglad minitoringu czy zarządzanie alarmami i inne
[...]

Jeśli chodzi o BADA, to wg mnie jest lepszy od Andka. Właśnie wyszła beta 2.0.1 bady i wygląda, że będzie niezły wypasik. Osobiście polecam mocno S8500. To fon z przyszłością i spełnia wszystkie oczekiwania.

Pozdro
WOJtek

Data: 2011-08-03 14:06:40
Autor: Clawfinger
samsung wave s8500
W dniu 21.07.2011 07:47, maks pisze:
Myślę nad kupnem fona z tytułu. Jak myslicie może on już jest staraway i
nie ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw
kultowość i wiele pochlebnych opinii.
Dodam jeszcze, że mając BADĘ nie musisz się martwić, że złapiesz jakiegoś świrusa albo inne badziewie, bo na BADĘ (przynajmniej na razie) nie ma robaków.

WOJtek

samsung wave s8500