sandaly HiMountain

Data: 2012-11-13 04:13:47
Autor: Titus Atomicus
sandaly HiMountain
Witam,
Czy HiMountain calkiem zrezygnowal z sandalow w swojej ofercie?
Moje Telde2 sa juz na wykonczeniu, chcialbym kupic nowe... (soursy jako glowne sandaly juz mam, ale te Teldy tez bym dokupil, w dobrej cenie).
--
TA

Data: 2012-11-13 21:34:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sandaly HiMountain
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Tue, 13 Nov 2012 04:13:47 +0100,
pl.rec.gory,pl.rec.turystyka.tramping:
Moje Telde2 sa juz na wykonczeniu, chcialbym kupic nowe... (soursy jako glowne sandaly juz mam, ale te Teldy tez bym dokupil, w dobrej cenie).

A nie możesz, jak biały człowiek, kupić Source-ów? --
Pozdrowienia,

Data: 2012-11-14 16:37:04
Autor: Maciek
sandaly HiMountain

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:hm6fsxyvuhty.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Jeździsz Oplem? A nie możesz, jak biały człowiek, kupić Mercedesa?
Wybierasz się do Zakopanego autobusem? A nie możesz, jak biały człowiek, taksówką?
itd...

Jeżeli Szanowny Kolega zawsze ma takie podejście - pozazdrościć zasobności portfela....

Maciek

Data: 2012-11-14 17:48:54
Autor: Titus Atomicus
sandaly HiMountain
In article <50a3baa0$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Maciek" <elmac1WYTNIJ@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

itd...

Jeżeli Szanowny Kolega zawsze ma takie podejście - pozazdrościć zasobności portfela....

Hm, dzieki za wsparcie, ale przy okazji wyciagnales mi z KFa tego przyglupiego trolla, Karwete.
Przeciez w pierwszym mailu napisalem, ze Source (konkretnie stream sport) tez mam. Oczywiscie nie mozna miec wszystkiego, ale jako bialy czlowiek mam jeszcze dwie inne pary sandalow, w tym Clarks.
Tylko co ma to do rzeczy, skoro chcialbym kupic wlasnie Telde2?
--
TA

Data: 2012-11-14 22:07:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sandaly HiMountain
Maciek, Wed, 14 Nov 2012 16:37:04 +0100,
pl.rec.gory,pl.rec.turystyka.tramping:
Jeżeli Szanowny Kolega zawsze ma takie podejście - pozazdrościć zasobności portfela....

Litości. Sandały Source-a można kupić za 130zł. To naprawdę taki kokosy,
jak na, powiedzmy, 4-5 lat używania?
Chyba, że Szanowny Kolega z tych, co idą na bazar i kupują za 15 zł parę
sandałów. Cztery razy do roku.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-11-14 22:45:22
Autor: Maciek
sandaly HiMountain

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:z9bsakq11rvq.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Dziwię się że kolega nie dopuszcza istnienia ludzi którzy kupują sandały za 15 zł. I muszą te sandały im starczyć na 4-5 lat. A poza tym co ma zrobić ktoś kto na sandały możę przeznaczyć te 15 zł raz na kilka miesięcy? Najpierw przez rok czy dwa chodzić boso, a potem cieszyć się dobrymi, markowymi sandałami? Przecież nie piszę że źle jest kupić dobry droższy towar. Zauważam tylko że nie każdy może sobie na takie rozwiązanie pozwolić. Niestety - wielu których na to stać nie dopuszcza myśli że innych niekoniecznie. Ileż to razy słyszałem: "Ten wyjazd w Andy to nie taki drogi, każdy na niego może zaoszczędzić..." . A ja muszę zaoszczędzić na niezbyt częsty wyjazd w Beskidy. Ja doskonale wiem że są ode mnie majętniejsi, nie mam im tego za złe, natomiast dziwi mnie że oni nie dopuszczają istnienia uboższych od siebie.
I tyle w tym temacie.

Maciek

Data: 2012-11-14 23:06:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sandaly HiMountain
Maciek, Wed, 14 Nov 2012 22:45:22 +0100,
pl.rec.gory,pl.rec.turystyka.tramping:
Dziwię się że kolega nie dopuszcza istnienia ludzi którzy kupują sandały za 15 zł.

Dopuszczam. Stwierdzam jedynie, że trzeba być bardzo bogatym, żeby kupować
tani sprzęt marnej jakości. Szczególnie, że Titus napisał wyraźnie - ma
drugą parę sandałów. Wierz mi, jako student dopuszczam istnienie ludzi
biednych i nie mam z tym problemów, bo do bogatych nie należę. I jako
(biedny) student stwierdzam: nie stać mnie na sprzęt marnej jakości. Tyle w
temacie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-11-15 20:35:34
Autor: Maciek
sandaly HiMountain

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1dfq26y65cfj3.dlgpedaluje.ile.moze...

Dziwię się że nie czytasz (i nie cytujesz) całej wiadomości a tylko zdanie które pasuje pod Twoją tezę. Chociaż... nie. Nie dziwię się.

Maciek

Data: 2012-11-15 20:41:40
Autor: Maciek
sandaly HiMountain

[...]

I jeszcze jedno.
Najwyraźniej nie wiesz o istnieniu jeszcze jednej grupy ludzi. Ludzi którzy albo kupią coś taniego, albo nie kupią wcale. Albo kupią tanie buty dziś, albo będą zbierać na lepsze chodząc boso. Najwyraźniej ten przykład do ciebie nie dotarł. Lub - nawiązując do pytania twórcy wątku - albo będą mieli jedną parę dobrą i jedną tanią, albo też jedną dobrą i pieniądze na pół drugiej dobrej pary, co specjalnie nie ułatwia chodzenia.
Nie życzę Ci abyś kiedyś miał stosować swoją zasadę w sklepie spożywczym. Albo chleb codziennie, albo kawior raz na miesiąc...

Zgrabny zwrot "Jak biały człowiek..." nawet jeżeli miał być humorystyczny też daje do myślenia na temat postrzegania świata...

I na tym kończę obiecując że nie będę dalej dyskutował na ten temat a zwłąszcza z tą osobą.

Maciek

Data: 2012-11-16 02:13:56
Autor: Titus Atomicus
sandaly HiMountain
In article <50a5457d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

E, nie. W moim przypadku naprawde chce miec te Telde2.
Sa one wygodne, i na tyle dobre ze mozna w nich chodzic (oczywiscie maja kilka minusow), ale za to wazna zalete (oprocz ceny) - sa sporo lzejsze od najlzejszych soursow. Zabieram je jako sandaly zapasowe, albo np. w charakerze kapci do schroniska.
Naprawde uzywam roznych sandalow i obecnie mam ich w sumie 4 pary.
A Karwety nie przekonasz, bo uparty wyjatkowo, i mysli ze ma recepte na wszystko i rade dla kazdego. Ot, korwinista. W sumie nieszkodliwy.
--
TA

sandaly HiMountain