sandaly Source

Data: 2011-04-22 15:39:44
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
Witam,
Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna ogolnoswiatowa wysylke:
http://sourceoutdoor.com/
TA

Data: 2011-04-22 15:42:24
Autor: Zakarm
sandaly Source
W dniu 2011-04-22 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna
ogolnoswiatowa wysylke:
http://sourceoutdoor.com/
TA

Nie ma to jak qrwa mac trekingowe sandalki.

Data: 2011-04-22 16:28:10
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <ios0jr$cqi$1@news.onet.pl>,
 Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> wrote:

> [...]
> http://sourceoutdoor.com/
> TA

Nie ma to jak qrwa mac trekingowe sandalki.

Jedni lubia trekingowe sandalki inni wola jak im nogi smierdza.
Spadaj.

TA

Data: 2011-04-22 17:09:03
Autor: Look-R
sandaly Source

W Twoim liście datowanym 22 kwietnia 2011 (16:28:10) można przeczytać:

In article <ios0jr$cqi$1@news.onet.pl>,
 Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> wrote:

Nie ma to jak qrwa mac trekingowe sandalki.

Jedni lubia trekingowe sandalki inni wola jak im nogi smierdza.

A jeszcze inni lubią je myć ;) Te nogi oczywiście a nie sandałki.

--
Pozdrav,
 Look-R

Data: 2011-04-22 17:19:19
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <351907463.20110422170903@tenbit.pl>,
 Look-R <look-r@tenbit.pl> wrote:

W Twoim liście datowanym 22 kwietnia 2011 (16:28:10) można przeczytać:

> Jedni lubia trekingowe sandalki inni wola jak im nogi smierdza.

A jeszcze inni lubią je myć ;) Te nogi oczywiście a nie sandałki.

Chcesz powiedziec ze w lecie przy temperaturach okolo 30 i wiecej czujesz sie komfortowo w zabudowanych butach? Tak po calym dniu lazenia....?

TA

Data: 2011-04-22 18:40:51
Autor: Zakarm
sandaly Source
  Look-R<look-r@tenbit.pl>  wrote:

[...]

W sumie bambusy napierdalaja caly dzien na bosaka i tez jest OK to dlaczego wioskowe zule mialy by narzekac na sandalki?

Data: 2011-04-23 16:34:06
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <iosb2e$gm7$1@news.onet.pl>,
> [...]

W sumie bambusy napierdalaja caly dzien na bosaka i tez jest OK to dlaczego wioskowe zule mialy by narzekac na sandalki?

W ramach swiatecznych porzadkow wrzucam cie do KFa. Bedziesz w towarzystwie innych, podobnych ci glupkow wioskowych.
Pa.

TA

Data: 2011-04-23 16:41:50
Autor: Zakarm
sandaly Source

   Look-R<look-r@tenbit.pl>   wrote:

[...]

Wal sie na ryj wioskowy sandalkowy przyglupie

Data: 2011-04-23 23:18:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sandaly Source [ot][dlażartu]
Zakarm, Fri, 22 Apr 2011 15:42:24 +0200,
pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.gory:
Nie ma to jak qrwa mac trekingowe sandalki.

I tak wiadomo, że najważniejsze do trekkingowych sandałów są trekkingowe
skarpety, co sprowadza nas do pytania: które skarpety trekkingowe są
najlepsze do sandałów trekkingowych?

Przy okazji, TA, Ty się nauczysz kiedyś informować o X-postach albo
ustawiać FUTy?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-26 00:27:41
Autor: Krzysztof Halasa
sandaly Source [ot][dlaĹźartu]
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> writes:

Przy okazji, TA, Ty się nauczysz kiedyś informować o X-postach albo
ustawiać FUTy?

Swoja droga, uzywasz newsreadera, ktory nie pokazuje listy grup, na
ktora zostal wyslany list?

FUTy maja sens tylko wtedy, gdy dyskusja ma byc prowadzona w innym
zestawie grup niz oryginalny list (np. bylaby off-topic w czesci grup,
ale autor stwierdzil, ze mimo tego moze tam kogos zainteresowac). Jesli
dyskusja "pasuje" do kazdej grupy, w ktorej zostal zamieszczony
oryginalny list, to FUT jest calkowicie nieprzydatny.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-04-26 15:00:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sandaly Source [ot][dlaĹźartu]
Krzysztof Halasa, Tue, 26 Apr 2011 00:27:41 +0200, pl.rec.gory:
[...]

Listę tę mam najczęściej zwiniętą. Nie zamierzam jej ustawiać jako
domyślnie rozwiniętą, bo TA nie potrafi skopiować nazw grup, na które
wysyła posty, a lista zajmuje tylko miejsce na ekranie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-27 16:40:50
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source [ot][dlażartu]
In article <q76ej4z5wnpf$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Krzysztof Halasa, Tue, 26 Apr 2011 00:27:41 +0200, pl.rec.gory: > Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> writes:
> [...]

domyślnie rozwiniętą, bo TA nie potrafi skopiować nazw grup, na które
wysyła posty, a lista zajmuje tylko miejsce na ekranie.

Ale jakie to ma znaczenie?
Informacja o X-postach tez zajmuje miejsce.

TA

Data: 2011-04-26 15:45:26
Autor: Hektor
sandaly Source [ot][dlaĹźartu]
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał

[...]

Najczęściej jest tak, że dyskusja "pasuje" do każdej z grup w zakresie: pytanie + 1-3 odpowiedzi a potem dryfuje w kierunku niezbyt pasującym do wszystkich grup. Niestety, TA jest w tym aspekcie zakutym łbem i zawsze szuka możliwości "zintegrowania" kilku środowisk, wysysłając swoje posty na wszystkie grupy jakie przychodzą mu do głowy (bez wyraźnego oznaczenia). W ten sposób po krótkiej wymianie poglądów p.r.t.tramping czyta o ferratach w Alpach a p.r.gory jak doczłapać się na Malediwy.

ZK

Data: 2011-04-26 20:31:44
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source [ot][dlażartu]
In article <ip6i9n$25q$1@inews.gazeta.pl>, "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> wrote:

[...]

E, wypisujesz jawnie bzdury jakie tylko przychodza do twego zakutego lba.

TA

Data: 2011-04-26 11:00:47
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-04-22 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna
ogolnoswiatowa wysylke:
http://sourceoutdoor.com/
TA

Jakby ktoś się akurat wybierał do południowych sąsiadów to niezłe ceny na sandały Source ma Hudy Sport - http://www.hudy.cz/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-04-26 20:20:53
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <ip61jv$jk2$1@news.onet.pl>,

On 2011-04-22 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Witam,
> Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna
> [...]

Faktycznie - Source Classic za 1013 koron - to jakies 100zl.
Skad oni maja takie ceny?

TA

Data: 2011-04-26 21:58:57
Autor: Mirek Ptak
sandaly Source
Dnia 2011-04-26 20:20, *Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Raczej skąd masz takie kursy korony czeskiej? :) - ~166 zł

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-27 16:18:32
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <ip7862$b12$1@news.onet.pl>,
 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

> Faktycznie - Source Classic za 1013 koron - to jakies 100zl.
> Skad oni maja takie ceny?

Raczej skąd masz takie kursy korony czeskiej? :) - ~166 zł

Aha. Cos mi sie zafiksowalo, ze okolo 10zl.
Ale 166zl to tez BARDZO dobra cena.

TA

Data: 2011-04-27 16:37:19
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-04-27 16:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

To bez promocji i zniżki za kartę stałego klienta (bezpłatna z dostawą do polski, 7% zniżki). W promocjach bywały w okolicach 700 CZK.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-05-02 18:28:44
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <4DB82A1F.3020107@op.pl>,

On 2011-04-27 16:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Aha. Cos mi sie zafiksowalo, ze okolo 10zl.
> Ale 166zl to tez BARDZO dobra cena.

To bez promocji i zniżki za kartę stałego klienta (bezpłatna z dostawą do polski, 7% zniżki). W promocjach bywały w okolicach 700 CZK.

O, to ja chyba poczekam.
A czesto te promocje u nich bywaja?

TA

Data: 2011-05-02 19:52:29
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-05-02 18:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Są w promocji tylko że damskie :P
http://www.hudy.cz/obuv/damska-obuv/sandaly/85312,classic-women.html

Podejrzewam że następna promocja dopiero pod koniec lata jak nie na zimę.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

sandaly Source