sandaly Source

Data: 2011-04-26 11:00:47
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-04-22 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna
ogolnoswiatowa wysylke:
http://sourceoutdoor.com/
TA

Jakby ktoś się akurat wybierał do południowych sąsiadów to niezłe ceny na sandały Source ma Hudy Sport - http://www.hudy.cz/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-04-26 20:20:53
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <ip61jv$jk2$1@news.onet.pl>,

On 2011-04-22 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Witam,
> Moze kogos zainteresuje - teraz u producenta oferuja bezplatna
> [...]

Faktycznie - Source Classic za 1013 koron - to jakies 100zl.
Skad oni maja takie ceny?

TA

Data: 2011-04-26 21:58:57
Autor: Mirek Ptak
sandaly Source
Dnia 2011-04-26 20:20, *Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Raczej skąd masz takie kursy korony czeskiej? :) - ~166 zł

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-27 16:18:32
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <ip7862$b12$1@news.onet.pl>,
 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

> Faktycznie - Source Classic za 1013 koron - to jakies 100zl.
> Skad oni maja takie ceny?

Raczej skąd masz takie kursy korony czeskiej? :) - ~166 zł

Aha. Cos mi sie zafiksowalo, ze okolo 10zl.
Ale 166zl to tez BARDZO dobra cena.

TA

Data: 2011-04-27 16:37:19
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-04-27 16:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

To bez promocji i zniżki za kartę stałego klienta (bezpłatna z dostawą do polski, 7% zniżki). W promocjach bywały w okolicach 700 CZK.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-05-02 18:28:44
Autor: Titus Atomicus
sandaly Source
In article <4DB82A1F.3020107@op.pl>,

On 2011-04-27 16:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Aha. Cos mi sie zafiksowalo, ze okolo 10zl.
> Ale 166zl to tez BARDZO dobra cena.

To bez promocji i zniżki za kartę stałego klienta (bezpłatna z dostawą do polski, 7% zniżki). W promocjach bywały w okolicach 700 CZK.

O, to ja chyba poczekam.
A czesto te promocje u nich bywaja?

TA

Data: 2011-05-02 19:52:29
Autor: Marcin Lubojański
sandaly Source
On 2011-05-02 18:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Są w promocji tylko że damskie :P
http://www.hudy.cz/obuv/damska-obuv/sandaly/85312,classic-women.html

Podejrzewam że następna promocja dopiero pod koniec lata jak nie na zimę.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

sandaly Source