sanda³y trekkingowe - co polecicie?

Data: 2010-09-08 11:22:36
Autor: Chrz±szczu
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
Cze¶æ!

Nigdy nie chodzi³em w sanda³ach bo nigdy nie mog³em siê do nich przekonaæ, ale
chyba nadszed³ ten czas ;)

Jadê w grudniu na miesi±c do Maroka na Tubkal i dalej do sahary zachodniej i
Mauretanii. Potrzebujê butów wygodnych w których bêdê móg³ chodziæ dziesi±tki
kilometrów po piasku, ska³ach, wodzie itd z ciê¿kim plecakiem i mam nadziejê, ¿e
dotrzymaj± do ostatnich dni ;)
Co mo¿ecie poleciæ?
Co¶ z tevy?
http://8a.pl/page,produkt,id,2373,hurricane-iii.html

Dziêkujê i pozdrawiam!

Chrz±szczu
pawelchrzaszcz(ma³pa)wp.pl
697 784 557

Data: 2010-09-08 13:06:18
Autor: any
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
W dniu 2010-09-08 11:22, Chrz±szczu pisze:

Co mo¿ecie poleciæ?

Osobi¶cie od jakiego¶ czasu u¿ytkujê te:
http://www.weld.pl/LA-SPORTIVA-PRABI,3,918.html

Lekkie, wygodnie, z dobr± podeszw±. Sprawdzone w Tatrach, na Babiej Górze, Pieninach i w nadmorskich piachach...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszed³" - Wyspiañski

Data: 2010-09-08 13:33:22
Autor: bans
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
W dniu 2010-09-08 11:22, Chrz±szczu pisze:

Nigdy nie chodzi³em w sanda³ach bo nigdy nie mog³em siê do nich przekonaæ, ale
chyba nadszed³ ten czas ;)

http://www.alvika.com.pl/index.php?id=23&produkt=66

U¿ywam od lat (5? 6? nie pamiêtam), dopiero w tym sezonie straci³y ten swój firmowy zapach - przedtem po prostu pachnia³y, teraz czuæ je zwyk³a gum± :)

W podeszwie jest zielona kropka - producent udziela gwarancji na sanda³ je¶li jest nienaruszona (do 4 lat). U mnie ci±gle nie ma na niej ¿adnego ¶ladu zu¿ycia.

Co do wygody - hm, nigdy jednorazowo i bez przerwy nie pokona³em w nich trasy d³u¿szej ni¿ asfalt do Moka, wiec nie wiem jak bêdzie po "dziesi±tkach kilometrów". Oczywi¶cie bywa³o i tak, ¿e ca³y dzieñ nie zdejmowa³em ich ze stóp, ale trudno mi zmierzyæ, jak± w nich wtedy drogê przebywa³em ;)

Napiszê tak - gdy siê w koñcu rozlec±, kupiê takie same.

--
bans

Data: 2010-09-08 16:30:01
Autor: Jan Werbiñski
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
Do takich sanda³ków zak³ada siê ju¿ skarpety? Podobno kreatorzy mody ju¿ pozwalaj±?

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-09-08 17:17:26
Autor: Marcin Kysiak
W dniu 2010-09-08 16:30, Jan Werbiñski pisze:
Do takich sanda³ków zak³ada siê ju¿ skarpety? Podobno kreatorzy mody ju¿
pozwalaj±?

Koniecznie z Gore-Texu.

M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-09-08 15:13:42
Autor: Slawomir Gorniak
On Sep 8, 6:17 pm, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
> Do takich sanda³ków zak³ada siê ju¿ skarpety? Podobno kreatorzy mody ju¿
> pozwalaj±?

Koniecznie z Gore-Texu.

A jak na Tubkal, to same sandalki musza byc z ocieplanym paskiem.

S.

PS: ad rem - niezmiennie polecam Source Classic. Referencje dostepne
na zadanie.

Data: 2010-09-09 08:04:46
Autor: bans
W dniu 2010-09-08 17:17, Marcin Kysiak pisze:

Do takich sanda³ków zak³ada siê ju¿ skarpety? Podobno kreatorzy mody ju¿
pozwalaj±?

Koniecznie z Gore-Texu.

Nie, bo ¶mierdzi.

--
bans

Data: 2010-09-09 10:30:08
Autor: Jan Werbiñski
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
U¿ytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i69tl4$8ti$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tak? A na mnie nie ¶mierdzi. Próbowa³e¶ myd³a?

Data: 2010-09-08 18:07:09
Autor: szufla
[...]

Nie polecalbym sandalow tylko porzadne buty pod kostke + ew. sandaly.
Ja od kilku lat uzywam teva karnali wraptor. Wlasnie chcialem takie pancerne, czyli zabezpieczenie na palce i stosunkowo duza powierzchnia styku ze stopa. Maja sporo zalet ale tez niestety jak sie okazalo i wad, jednak nigdy nie zrobilem w nich wiecej niz 15km bo zaczynaja obcierac nawet mocno spiete (nie uzywam skarpet :).

sz.

Data: 2010-09-08 23:06:30
Autor: szaman
sanda³y trekkingowe - co polecicie?
On 09/08/2010 11:22 AM, Chrz±szczu wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::
[...]

Polecam je bardzo. Pierwsze moje sanda³y, z których jestem zadowolony. Po prostu ¶wietne - nie ¶mierdz±, podeszwa do¶æ dobra.
Natomiast minusy - ma³e dziurki od górnej strony podeszwy lubi± zatykaæ siê piaskiem.  No i góra jest sliskawa jak ci siê spoci stopa (choæ tutaj mogê byæ nieobiektywny - mi siê poci masakrycznie....).

Wytrzyma³o¶æ:bdb. Nie maj± ze mn± ³atwego ¿ywota, a ¶ladów zu¿ycia praktycznie nie widaæ.
S³on± wodê te¿ wytrzymuj±.
Do brodzenia, ³a¿enia w b³ocku nadaj± siê idealnie.

pozdrawiam,
szaman

Data: 2010-09-16 07:43:57
Autor:
sanda?y trekkingowe - co polecicie?
"Chrz?szczu" <chrzaszczu.pajakiWYTNIJTO@op.pl> wrote:
[...]

ja mam source mojave. dwie pary na gwarancji wymienilem przez rozklejone
paski, ale od tego czasu - juz pewnie 3-4 lata nic sie z nimi nie
dzieje. uzywam ich w gorach, na rowerze i w miescie - sa wygodne.
minus jest taki ze jak zamokna to stopa sie slizga - to moze byc
niebezpieczne np. na noclegu w gorach jak idziesz do strumola po wode i
jest rosa, albo zeby zaczerpnac musisz wejsc do wody.

--
IaS

sanda³y trekkingowe - co polecicie?