sandały zabijają ;)

Data: 2013-07-17 00:19:47
Autor: adam
sandały zabijają ;)
> Z otwartymi ramionami przyjmę procedurę tak drogą jak i długą i bardzo
żmudną.

Wyrzucić i kupić lepsze?
Moje nogi tolerują tylko skórzane obuwie i wełniane skarpety. Żadnych super hiper wynalazków, może tędy droga.

Data: 2013-07-17 00:29:16
Autor: TW Dziobak
sandały zabijają ;)
Użytkownik "adam"  napisał

Moje nogi tolerują tylko skórzane obuwie i wełniane skarpety.

Skórzane sandały i wełniane skarpety jako zestaw? Koniecznie białe :>

Dostałem pierwszy przepis - cytryna ; zobaczymy.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-07-27 01:18:05
Autor: adam
sandały zabijają ;)
Skórzane sandały i wełniane skarpety jako zestaw?

Niby względem dzisiejszych kanonów to nie na miejscu, ale ja się tym nie przejmuję. Zawsze do sandałów zakładam skarpety, z paru względów. Po wielu latach łażenia, nie zawsze w odpowiednich butach, moje palce i paznokcie wyglądają nieestetycznie, oszczędzam innym przykrego widoku. Po drugie - w skarpetach noga o wiele mniej się poci, (goła skóra przylepia się po pewnym czasie do wszystkiego, a w skarpecie - już nie tak szybko), po trzecie -  kamyki, piasek, żwirek dostające się pod stopę nie kaleczą nogi. Wyglądam w tym jak wyglądam, ale czuję się dobrze.

Pomijając kwestię zestawu sandały - skarpety, zamiast walczyć ze skutkiem spróbuj usunąć przyczynę. Dezynfekcja sandałów to półśrodek, zastanów się dlaczego śmierdzi. Coś jest nie tak, kwestie osobiste na pewno odgrywają tu rolę, ale tego nie zmienisz. Musi być coś w tych sandałach co nie gra z Twoim potem. Spróbuj choć na jeden dzień włożyć wkładkę skórzaną, filcową, ew wysypać talkiem, a może załóż tę cholerną skarpetę. Będziesz wiedział coś więcej.

Przypadek śmierdzącego obuwia przerabiałem parokrotnie, raz nieomal zakończyło się to bardzo źle, dlatego że zbytnio wierzyłem w wynalazki co to niby wszystko mają. A pod wieczór smród  nie do zniesienia, na stopie odparzenia i pieczenie takie, że nie mogłem chodzić. Mimo tych doświadczeń testuję do dziś jakieś kombinacje i sprawdza się tylko skóra + wełna, ew bawełna. Oczywiście jest to moja noga i mój przypadek, nie każdy musi tak mieć.

Data: 2013-07-27 11:50:34
Autor: J.F.
sandały zabijają ;)
Dnia Sat, 27 Jul 2013 01:18:05 +0200, adam napisał(a):
Pomijając kwestię zestawu sandały - skarpety, zamiast walczyć ze skutkiem spróbuj usunąć przyczynę. Dezynfekcja sandałów to półśrodek, zastanów się dlaczego śmierdzi.

Hm, a moze wlasnie jest to przyczyna ? Tzn bakterie sa przyczyna ?
Coś jest nie tak, kwestie osobiste na pewno odgrywają tu rolę, ale tego nie zmienisz. Musi być coś w tych sandałach co nie gra z Twoim potem.

Ja tak mam z chinskimi wyrobami adidasopodobnymi.

nie wiem czy ich wloknina na wkladki jest niekompatybilna z moim
potem, czy moje stopy na tkaninowe okrycie reaguja wzmozonym poceniem,
dosc ze w takich wyrobach jest znacznie gorzej niz w innych butach.

J.

sandały zabijają ;)