sandały zabijaj± ;)

Data: 2013-07-17 10:53:37
Autor: atm
sandały zabijaj± ;)

Jak się tego smrodu pozbyć?
Z otwartymi ramionami przyjmę procedurę tak drog± jak i dług± i bardzo
żmudn±.

Tez mialem smierdzace sandaly, ten preparat calkowicie rozwiazal problem.
Co jakis czas sprayskuje je dosc obficie i po zawodach:
http://allegro.pl/incidin-m-spray-350ml-dezynfekcja-stop-ecolab-i3332833093.html

Data: 2013-07-17 11:22:20
Autor: gl
sandały zabijaj± ;)

ten preparat calkowicie rozwiazal problem.
Co jakis czas sprayskuje je dosc obficie i po zawodach:
http://allegro.pl/incidin-m-spray-350ml-dezynfekcja-stop-ecolab-i3332833093.html

swego czasu dezynfekowałem  wkłady do butów
narciarskich formalin± (teoretycznie tylko na receptę):
nalać nieco do otwartego pojemniczka (za rad± farmaceuty
rozcieńczałem nieco denaturatem), cało¶ć szczelnie zawin±ć
w worki foliowe (uważać, aby się  nie wylało)
i odstawić na dwie doby w temp. pokojowej -
wszelkie życie ginie, a smród zmienia się na inny;)

g.

Data: 2013-07-17 13:44:56
Autor: Stefan
sandały zabijaj± ;)

Użytkownik "gl" <grzlipniwywal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ks5nog$4b0$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

daaawno temu (1967?) mój szanowny kolega cierpiacy na superhiperpotliwo¶ć stóp i co za tym idzie (ponieważ przez cały dzień chodzili¶my w gumiakach) niesamowite wydzielanie "aromatu", aby miec z tym spokój, poderwał aptekarę i nasmarował stopy zdobyt± formalin±. Nie rozcieńczon±, aby lepiej zadziałało. fakt, zadzaiałało nawet lepiej niz myslał. Przestało ¶mierdzieć, bo nie miało z czego. Zlazła mu skóra z r±k i stóp, lezał aż mu to odrosło, miał tak± milutk± skórę jak niemowlak:))) A jak fajnie chodził, już jak mu pozwolili - tak jakby mu szkła do bytów nasypali...  Ale potem złaził cały ¶wiat, aż znalazł port w Australii...
pozdr
Stefan

Data: 2013-07-17 16:26:22
Autor: Zbynek Ltd.
sandały zabijaj± ;)
Stefan napisał(a) :
[...]

Bo tam jest głow± w dół i nie ma takiego nacisku stopy na podłoże (nadłoże?)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-07-17 14:02:17
Autor: atm
sandały zabijają ;)
On 2013-07-17 11:22, gl wrote:

ten preparat calkowicie rozwiazal problem.
Co jakis czas sprayskuje je dosc obficie i po zawodach:
http://allegro.pl/incidin-m-spray-350ml-dezynfekcja-stop-ecolab-i3332833093.html

swego czasu dezynfekowaĹ‚em  wkĹ‚ady do butĂłw
narciarskich formalinÄ… (teoretycznie tylko na receptÄ™):
nalać nieco do otwartego pojemniczka (za radą farmaceuty
rozcieńczałem nieco denaturatem), całość szczelnie zawinąć
w worki foliowe (uwaĹĽać, aby siÄ™  nie wylaĹ‚o)
i odstawić na dwie doby w temp. pokojowej -
wszelkie ĹĽycie ginie, a smrĂłd zmienia siÄ™ na inny;)

g.

Apropos formaliny technicznej:
Produkt toksyczny. Działa toksycznie przez drogi oddechowe, w kontakcie ze skórą i po połknięciu; powoduje oparzenia;
produkt o możliwym działaniu rakotwórczym na człowieka – ograniczone dowody działania rakotwórczego; może powodować
uczulenia w kontakcie ze skórą; działa szkodliwie przez drogi oddechowe, w kontakcie ze skórą i po połknięciu możliwe ryzyko
powstania nieodwracalnych zmian w stanie zdrowia.
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.silekol.pl%2Fkarty%2Fformalina42.pdf&ei=NofmUaqqDqKo4ASi2IEw&usg=AFQjCNHx8Bdq0FVVpEu7E3cHLovJ0D0h7Q&sig2=De5UUQYyEh8xSQT220vjxQ&bvm=bv.49405654,d.bGE

Data: 2013-07-17 18:14:00
Autor: kokeshi
sandały zabijaj± ;)
On 2013-07-17 11:22 AM, gl wrote:

  > swego czasu dezynfekowałem  wkłady do butów
  > narciarskich formalin± (teoretycznie tylko na receptę):

  Tak, 10% roztwór formaliny standardowo przypisuj± lekarze do dezynfekowania butów, w których zalęgły się fungusy i bakterie.

  Procedura jest następuj±ca - roztworem nas±cza się kł±b waty (należy założyć gumowe rękawiczki), po czym wrzuca do dużego wora. Do tegoż wora wrzuca się następnie obuwie, skarpety etc., zawi±zuje i na dwa dni wystawia na balkon/za okno.

  Po dwóch dniach obuwie oraz cał± resztę się wyjmuje i wystawia na zewn±trz do porz±dnego wywietrzenia - formaldehyd rozkłada się dosyć szybko, więc zapach kostnicy nie powinien utrzymywać się zbyt długo.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2013-07-18 01:12:31
Autor: TW Dziobak
sandały zabijaj± ;)
Joj!

Jeste¶cie wspaniali - jak zwykle; dziękuję wszystkim!

Chyba jaki¶ równie intryguj±cy w±tek założe w podzięce ;)

pozdrawiam

Pieszy

sandały zabijaj± ;)