sąsiad zalewa

Data: 2009-06-28 18:13:12
Autor: Jakub Spiernowski
sąsiad zalewa

Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

miałem  identyczną sytuację, na górze mieszkanie wynajmowane,
telefon do właściciela bez rezultatu (twierdził że leje się po pionach z
wyższych mieszkań)

ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

J.

Data: 2009-06-28 19:06:13
Autor: JerzyR
sąsiad zalewa
ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

Data: 2009-06-28 22:41:19
Autor: Adam Płaszczyca
sąsiad zalewa
Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:06:13 +0200, JerzyR napisał(a):

dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

Ale Ty zaglądniesz tam dopiero po tym, jak się ubezpieczysz. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-06-28 22:56:09
Autor: Jarek P.
sąsiad zalewa
JerzyR <jerzyjb@data.pl> wrote:

przeciek. Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest
od wczoraj:(

A pozna, kiedy to zauważyłeś? Skoro jest to w miejscu nie rzucającym się w oczy?

J.

Data: 2009-06-30 13:39:25
Autor: mk
sąsiad zalewa
Jarek P. pisze:
A pozna, kiedy to zauważyłeś? Skoro jest to w miejscu nie rzucającym się

Doskonałe rady AP i Twoje, komunistyczna mentalność dostosowana do współczesnych czasów. Tamci obywatele brali, bo przecież to niczyje było....
Dzieciom też takie zasady wpajasz (będziesz wpajał) i takiej zaradności życiowej uczysz(ł)?

Data: 2009-06-30 10:04:17
Autor: adamm
sąsiad zalewa
JerzyR pisze:

dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

Nie do końca zgadzam się z przedpiszcami ;)
Można to traktować jako próba wyłudzenia odszkodowania.
Propozycja:
-odmalować zacieki,
-ubezpieczyć mieszkanie
-czekać na ponowne zalanie.
Nikt wtedy Ci nie zarzuci próby wyłudzenia odszkodowania: to już KK.
pozdrawiam

adamm

Data: 2009-06-30 11:39:49
Autor: Maseł
sąsiad zalewa
adamm wrote:
JerzyR pisze:

[...]

Jeszcze przez przypadek napomknac sOMsiadom (ja z Poznania jestem i u
nas tak sie mowi :) - tym ktorych lubisz oczywiscie, ze remot robisz z
okazji urodzin kota/wizyty tesciowej/slubu/komuni/bo brudno

-ubezpieczyć mieszkanie

Z wlasnego doswiadczenia napisze byle nie w Warcie - polecam Allianz, bo
szybko i skutecznie wyplacaja odszkodowania (nie pamietam gdzie jest
ubezpieczona sasiadka, ktora nas zalala, ale tez bylo OK)

-czekać na ponowne zalanie.

:-)

Pozdro

Maseł