satelita + telewizro LCD

Data: 2010-03-26 12:53:44
Autor: n.
satelita + telewizro LCD
Korzystam z telewizji na kartę i na tunerze mam ustawiony format obrazu  16/9.
Na tv jak ustawię 4/3 to telewizor sie zawiesza muszę wiec ustawić 16/9 to  z kolei powoduje
ze obraz jest zniekształcony i przycięty.

Jak prawidłowo ustawić format w tunerze i telewizorze samsung ?

Data: 2010-03-26 13:05:22
Autor: Cavallino
satelita + telewizro LCD
Użytkownik "n." <fr@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.u96bbugz0kfuj9hug9a7bopbo6kcn.dns.uks.gdansk.pl...
Korzystam z telewizji na kartę i na tunerze mam ustawiony format obrazu 16/9.
Na tv jak ustawię 4/3 to telewizor sie zawiesza

Do serwisu z nim.

Data: 2010-03-26 15:03:54
Autor: n.
satelita + telewizro LCD
Dnia 26-03-2010 o 13:05:22 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

[...]

jak macie ustawione ustawienia u was ?
tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo  polaczenie przez euro ,
composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

Data: 2010-03-26 15:11:34
Autor: pawell32
satelita + telewizro LCD
n. pisze:
>jak macie ustawione ustawienia u was ?
>tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo >polaczenie przez euro ,
>composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

coś pomieszałeś wysyłając to jako sygnature czy jak.

jedno i drugie jest po euro, z czego composite można również podłączyć na przewodach chinch.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-03-26 19:29:05
Autor: Cavallino
satelita + telewizro LCD
Użytkownik "n." <fr@wp.pl> napisał w wiadomości news:

tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo polaczenie przez euro ,
composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

Nic podobnego, przez Euro również może iść, gdy się nie wybierze RGB w tunerze.

Data: 2010-03-26 14:02:02
Autor: pawell32
satelita + telewizro LCD
n. pisze:
[...]

  jakby nie podłączać tv nie ma prawa się zawieszać, może inaczej wyświetlać. nie piszesz jaki masz dekoder, proponowałbym podłączyć innym przewodem. jeżeli to dedykowany to możesz jedynie zmienić z composite na rgb, ale jak przedmówca sugeruje, też mi się wydaje iż jest uszkodzony.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

satelita + telewizro LCD