satkurier.pl - problemy?

Data: 2011-01-25 15:59:17
Autor: Big Jack
satkurier.pl - problemy?
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/giotj618mvmk49lt9jq9g9p95agj03k3r2@4ax.com
*Użytkownik* napisał(-a):

http://www.satkurier.pl/news/62737

np. tu nie dzialaja mi pod FireFoxem 3.013 i Opera 9.63 przyciski
stron !!!!

A te problemy to jaki mają związek z telewizją?

Ostatnio Play cos kombinuje i wypisuje komunikaty, ze masz stara
przegladarke ......

Wezcie sie za programistow/webmasterow, bo to co oni wyprawiaja, to na
skarge do nieba. Po co chcecie zmuszac uzytkownikow do instalowania
najnowszego badziewia - wersji, dodatkow, ktore tylko i wylacznie
sluza do szpiegowania, podsylania reklam i innych gowien. Swiat jest
chory.

Oki, już podwijamy rękawy i bierzemy się do roboty. A Ty się ogarnij i myśl nad tym co i gdzie piszesz

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-01-25 16:25:33
Autor: Wiewior
satkurier.pl - problemy?
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4d3ee572$1news.home.net.pl...
Oki, już podwijamy rękawy i bierzemy się do roboty. A Ty się ogarnij i myśl nad tym co i gdzie piszesz

Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-25 16:59:59
Autor: Arek.
satkurier.pl - problemy?
myśl nad tym co i gdzie piszesz

Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
a mówił że do netu nie będzie zaglądał

Arek.

Data: 2011-01-25 09:10:38
Autor: Brooks
satkurier.pl - problemy?
On Jan 25, 3:59 pm, "Arek." <a...@arbuzowa.2a.pl> wrote:

> Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
a mówił że do netu nie będzie zaglądał

Arek.

A skad to wiesz? moze surfuje po lodzie? ;-)

Brooks

Data: 2011-01-25 19:03:12
Autor: Arek.
satkurier.pl - problemy?
A skad to wiesz? moze surfuje po lodzie? ;-)

sory pomyliłem miesiące :( napisał że w drugiej połowie Lutrgo jedzie na narty

Arek.

Data: 2011-01-25 23:47:58
Autor: adresss
satkurier.pl - problemy?
On Tue, 25 Jan 2011 16:59:59 +0100, "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl>
wrote:

myśl nad tym co i gdzie piszesz

Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
a mówił że do netu nie będzie zaglądał

pisalem, ze na nartach bede w 2 tygodniu lutego. Cos zescie nie
doczytali. Jeszcze jestem na dyzurze!!

A co ma moj post wspolnego z telewizja? Otoz Satkurier.pl to site
zwiazany z telewizja (przede wszystkim). Mam FireFoxa z dodatkami
NoScript i widze co oprocz satkurier.pl chce mi sie ladowac w trakcie
ladowania glownej strony (kupa gowien z obcych zrodel). Tak, jakby nie
mozna bylo miec wszystkiego u siebie (satkurier.pl)

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-26 08:13:35
Autor: Big Jack
satkurier.pl - problemy?
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

[...]

Farmazony! Co mają wspólnego problemy z otwierniem jakiejś strony (choćby satkurier.pl) z tematyką tej grupy?? Dlatego że satkurier zajmuje się tv sat? To na tej zasadzie równie dobrze na pl.sci.medycyna mógłbyś pytać o wymianę oleju w silniku, bo autem będziesz jechał do lekarza. Krótko mówiąc: NTG!

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

satkurier.pl - problemy?