sava intensa hp - ktos zna?

Data: 2010-03-24 13:29:06
Autor: Bartek
sava intensa hp - ktos zna?
zna ktos moze ta oponke w rozmiarze powiedzmy 205/55 r16?
lub nieco szersza?

tanio można to kupic, nie jest to chinszczyzna, wiec powinno dawac rade, do normalnej jazdy,
jakis wady dyskfalifikujące?

pytam bo mam michelin primacy hp, ale że się kończą, zastanawiam się nad jakimiś nowymi, nie drogimi oponami. moge szukać np rocznych czy 2 letnich uzywek, ale co nowa to nowa, przynajmniej wiem jaka jest jej przeszlosc;)

znam takich co na chinskich smigaja w autach 190 konnych i więcej, (vanli?) ale sa dosc glosne,
no i jakoś sava jednak bardziej markowa sie wydaje

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-03-25 20:37:39
Autor: Adam Szewczak
sava intensa hp - ktos zna?

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hod00q$v7h$1node1.news.atman.pl...
[...]

    Ja w tym przedziale cenowym kupowalbym Falken Ze 912

PZDr
Adam

sava intensa hp - ktos zna?