scamy na youtube

Data: 2021-05-10 12:00:54
Autor: _Master_
scamy na youtube
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 22:48, PiteR pisze:
Ciekawi mnie czy youtube na terenie Polski też puszcza 40 minutowe
reklamy

Nikt normalny nie ogląda jutubowych reklam ;-)

Data: 2021-05-10 21:28:10
Autor: PiteR
scamy na youtube
in <news:60990455$0$526$65785112news.neostrada.pl>

Odważne stwierdzenie ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc
https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU
https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-05-11 06:38:12
Autor: cef
scamy na youtube
user _Master_ pisze tak:

[...]

W jaki sposób z tego wynika, ze ktoś normalny to ogląda?
Nawet jeśli zaczęło by się to komuś odtwarzać,
to i tak nie oglądałby, tylko szukał opcji pozbycia się tego.

Data: 2021-05-11 06:34:16
Autor: PiteR
scamy na youtube
in <news:609a0a31$0$507$65785112news.neostrada.pl>
user cef pisze tak:

W jaki sposób z tego wynika, ze ktoś normalny to ogląda?
Nawet jeśli zaczęło by się to komuś odtwarzać,
to i tak nie oglądałby, tylko szukał opcji pozbycia się tego

Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam i żadna mu się nie spodoba na pewno normalny nie jest.

Data: 2021-05-11 09:56:25
Autor: m4rkiz
scamy na youtube
On 2021-05-11 07:34, PiteR wrote:

Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam

nigdy nie oglądam jeżeli mam możliwość pominięcia, zablokowałem wszystko co się dało, tam gdzie widzę sens to płacę żeby reklam uniknąć

i żadna mu się nie spodoba

nie podobają mi się reklamy, mają za zadanie zmanipulować mnie do kupienia produktu, najczęściej poprzez wywołanie emocji których dany produkt w 99,9% przypadków nie wywołuje i nie ma z nimi nic wspólnego

zazwyczaj nie mam za to nic przeciwko informacjom handlowym w stylu firma x przedstawia nowy produkt y który robi to i to

na pewno normalny nie jest.

owszem, myślę że podobne zachowanie nie jest normą

Data: 2021-05-11 23:10:52
Autor: Robert Tomasik
scamy na youtube
W dniu 11.05.2021 o 09:56, m4rkiz pisze:
nie podobają mi się reklamy, mają za zadanie zmanipulować mnie do
kupienia produktu

JA do tego nieco inaczej podchodzę. Za reklamy płaci nabywca w cenie
produktu. Dlatego, jeśli tylko jest możliwość wyboru podobnych
produktów, to wybieram ten nie reklamowany. Albo będzie tańszy, albo
lepszy, bo producent nie wydaje na reklamy.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-12 10:11:05
Autor: _Master_
scamy na youtube
A ja kupuję to co wiem że jest dobre albo da się zjeść ;-)
Mimo kombinowania z nowszymi markami/towarami ciągle w moim gospodarstwie domowym kupuje się to samo ;-)

A jak już muszę wybrać coś nieznanego to przekopuję pół internetu żeby dojść do wszystkich drobnych druczków ;-)

Teraz stoję przed wyborem kablówki UPC, Netia, Orane.

Tu reklama nic nie zmieni. Albo mam ich kabel w bloku albo nie
(Popatrzyłem na skrzynki w korytarzu)
albo mają lepsza dla mnie ofertę albo nie.  ;-)

Dziś się dowiedziałem że w neti mają fajną nagrywarkę w "chmurze"

UPC ma moduły CI+ - tego też z reklamy się nie dowiesz

Data: 2021-05-11 18:12:46
Autor: _Master_
scamy na youtube
W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:34, PiteR pisze:
Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam i żadna mu się nie spodoba
na pewno normalny nie jest.

REKLAM na JUTUBIE.
Mój czas jest zbyt cenny aby gapić się na reklamy.
To jest mój świadomy wybór. Oglądam to co chcę.
jestem WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)

PS. W tv mam nagrywarkę i zazwyczaj oglądam z nagrania aby reklamy przewijać.
A jak już mi się trafi program online to po planszy reklamowej zmieniam kanał. Jak w następnym reklmama i w następnym to wracam do nagrywarki albo do zblokowanego jutuba.

To jest NIENORMALNE przy technologii XXI wieku?

Data: 2021-05-11 18:47:08
Autor: Kamil Jońca
scamy na youtube
_Master_ <Master@z.pl> writes:

[...]

No ja też. Ale zdaje sie, ze tu zostały pomylone 2 rzeczy.
1. reklamy wp..jące się i przerywające coś innego
2. filmiki reklamowe wiszące luzem, na które można wejść lub nie. Z
WŁASNEJ WOLI. Dlaczego to ma być czyms gorszym niz oglądanie wielu
innych filmików?

I co by nie mówić, niektóre reklamy to są male "dzieła sztuki", które z
przyjemnością można obejrzeć. W każdym razie większą niz sporą część
reszty youtubowych dzieł.
W końcu teksty:
"tak to tylko w Erze", "brawo my" z powietrza sie nie wzięły.
KJ

Data: 2021-05-11 22:57:34
Autor: Animka
scamy na youtube
W dniu 2021-05-11 o 18:47, Kamil Jońca pisze:
_Master_ <Master@z.pl> writes:

[...]

Problem w tym, że to google przejęło YouTube. Za wszystko sie łapią.

--
animka

Data: 2021-05-12 10:16:32
Autor: _Master_
scamy na youtube
W dniu wtorek-11-maja-2021 o 18:47, Kamil Jońca pisze:

2. filmiki reklamowe wiszące luzem, na które można wejść lub nie. Z
WŁASNEJ WOLI. Dlaczego to ma być czyms gorszym niz oglądanie wielu
innych filmików?

To już kwestia dewiacji ;-)  nie rozumiem kto wplątał w ten watek taką "TFUUUURCZOŚĆ" ;-)

Mowa jest o reklamach które jak nic nie zrobisz to pojawiają się co 30s.

To już jest ZWYRODNIENIE i GANGRENA i SKURWYSYŃSTWO ;-)

Data: 2021-05-12 13:31:20
Autor: cef
scamy na youtube
W dniu 2021-05-11 o 18:12, _Master_ pisze:
[...]

Do tego była kiedyś świetna opcja w telewizorach PIP
(picture in picture) ale teraz widzę znikła z oferty - a szkoda.

Jeśli akurat moim wyborem jest oglądanie reklam, to oglądam,
ale raczej większość ludzi to pomija, zmienia kanał,
przeskakuje czy w jakikolwiek inny sposób unika.

Data: 2021-05-12 14:08:58
Autor: J.F
scamy na youtube
On Wed, 12 May 2021 13:31:20 +0200, cef wrote:
[...]

To wymaga dwoch tunerow, chyba, ze dwa programy przypadkiem na tej
samej czestotliwosci.

Teraz ten "tuner" chyba troche drozszy, to moze nie dziwne, ze
skasowali ... choc z drugiej strony - mozna by oba w jednym scalaku
zmiescic.

Nikt nie pomyslal, czy lobby reklamodawcow zalobbowalo?
A moze nagrywarka stanowi rozwiazanie - nagrac, obejrzec pozniej.

J.

Data: 2021-05-12 15:38:13
Autor: _Master_
scamy na youtube
Ja coraz częściej oglądam na kompie. Mogę wtedy nawet 3 okna odpalić ;-) UPC horizon GO.

PS. Właśnie jestem na przedłużaniu umowy a skoro UPC nie chce mi dać dobrej ceny skłaniam się ku Orange.

Orange TV Go to lepsza aplikacja/usługa? Warto wdepnąć w Orange w XXI wieku? ;-)

Data: 2021-05-12 17:28:53
Autor: cef
scamy na youtube
W dniu 2021-05-12 o 14:08, J.F pisze:
[...]

Nie wiem czego to wymaga i jak wygląda cenowo, ale miałem takie coś w starym LG
(taki lampowy jeszcze) i było to bardzo wygodne
nie tyle do unikania reklam ale najczęściej do oczekiwania
na rozpoczęcie programu/transmisji na innym kanale.
Oglądało się normalnie daną stację a w rogu podgląd innej.
Choć może badania wykazały, że na czas reklam ludzie
przerzucali się na coś innego a wracali jak w podglądzie
zobaczyli koniec reklam :-) i postanowiono ukrócić ten proceder.

Data: 2021-05-12 17:47:07
Autor: J.F
scamy na youtube
On Wed, 12 May 2021 17:28:53 +0200, cef wrote:
[...]

Kineskopowy chyba masz na mysli, bo lampowe ... to Rubiny byly
ostatnie :-)

i było to bardzo wygodne
nie tyle do unikania reklam ale najczęściej do oczekiwania
na rozpoczęcie programu/transmisji na innym kanale.

Taa ... znajomy kupil kiedy podobnie ambitny telewizor i sie zrobil
problem - czy da sie fonie z glownego programu na glosniki, a z tego
malego - na sluchawki. Zeby dwie osoby mogly ogladac dwa rozne programy :-)

[...]

Byc moze, ale co firmie LG zalezy na nadawcach reklam?
No - moga to byc reklamy LG :-)

Jest to nadal
https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,d3,pip-obraz-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

i jest tez w wersji "1 tuner"

J.

Data: 2021-05-12 21:54:41
Autor: cef
scamy na youtube
W dniu 2021-05-12 o 17:47, J.F pisze:
[...]

Być może - taki z dużą "dupą", a na tym ciepłym korpusie
lubił się kot wygrzewać.

[...]

Jakoś się tym nie chwalą i jak kupowałem kolejny telewizor,
to żaden model kilkanaście lat temu tego nie miał.

Data: 2021-05-13 11:53:19
Autor: J.F
scamy na youtube
On Wed, 12 May 2021 21:54:41 +0200, cef wrote:
[...]

Dawno dawno temu, w TV bylo kilka lamp elektronowych, w tym jeden
kineskop. To sie nazywal "lampowy".
Potem juz tylko kineskop.
[...]

Jak widac - troche tego jest, i nawet mozna wyszukac, wiec widac ktos
pyta. Ale mam wrazenie, ze drogie te modele, to moze ludzie kupuja
tansze.
No i drugi tuner sie przydaje do nagrywania programu w czasie
ogladania innego, wiec do PIP trzeba by miec trzy :-)

A teraz jeszcze czesto internet jest zrodlem filmu, wiec pytac sie o PIP z Netflixem :-)

J.

Data: 2021-05-11 06:48:30
Autor: Kamil Jońca
scamy na youtube

user _Master_ pisze tak:

[...]

Domyślam się, że chodzi o liczbę wyświetleń.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-05-11 18:08:11
Autor: _Master_
scamy na youtube
W dniu wtorek-11-maja-2021 o 06:48, Kamil Jońca pisze:

Domyślam się, że chodzi o liczbę wyświetleń.

To dalej nie mówi że normalini to oglądają.

PS. A te "wyświetlenia" to liczy się jako cała reklama od początku do końca czy tylko wystarczy zaliczyć 1 s. i zamknięcie z WKURWIENIEM?

Pytam z ciekawości bo u mnie na chrome z adguardem i jeszcze czymś tam reklam na jutubie nie ma.

Z politowaniem patrzę jak komuś na telefonie się włączają co 30s.

Data: 2021-05-11 18:36:40
Autor: Kamil Jońca
scamy na youtube
_Master_ <Master@z.pl> writes:

[...]

Nie pamiętam. Wiem że gdzieś (być może na youtube właśnie) trzeba było z
5-10 sekund obejrzeć, żeby się liczyło jako obejrzane.
KJ

Data: 2021-05-11 12:28:52
Autor: J.F
scamy na youtube
user _Master_ pisze tak:
[...]

Co chwila mi wyskakuje "zapisz sie na miesiac bez reklam", a ja olewam
:-)

https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc

https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU

Ten to nie wiem czy sie kwalifikuje. Reklama, kryptoreklama, czy
ciekawostka? Dawniej tez ktos podsylal "Banned".

https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

Reklama ... ale czego? Photoshopa, Adobe Cloud ?

Ale ale ... jak na to trafiles?
Bo youtube owszem - wciska reklamy przed filmem.
Bywa, ze wciska reklamy w trakcie filmu.
Ale czy nie za zgodą autorow? Im wiecej reklam tym wieksze
wynagrodzenie.

I piszesz o takich reklamach wciskanych, czy o filmach promujacych
jakies tresci, ktore jednak trzeba kliknac aby obejrzec.

swoja droga, np
https://www.youtube.com/watch?v=KICn1ip7wvA

Frugo placi za wyswietlanie reklamy, czy jeszcze zgarnia kase za
ogladanie ? :-)

J.

Data: 2021-05-11 17:22:20
Autor: Animka
scamy na youtube
user _Master_ pisze tak:

[...]

Leci jakiś filmik z czarnoskórym, ale żadna reklama w tym nie wyskakuje. Czyli to mozna uznac za filmik bez reklamy.

Jak sie ogląda jakis film i wyskakuja reklamy to jednak bardzo krótko, ponadto jest przycisk zamknij reklamę.

--
animka

Data: 2021-05-11 18:03:28
Autor: _Master_
scamy na youtube
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 22:28, PiteR pisze:
Odważne stwierdzenie ;)

Różne są zboczenia na tym świecie ;-)

Data: 2021-05-11 23:08:00
Autor: Robert Tomasik
scamy na youtube
W dniu 10.05.2021 o 22:28, PiteR pisze:

[...]

Wiesz, jeśli dajesz przekierowanie wprost do reklamy. Mnie chodzi o te
dołączane do innych materiałów.

--
Robert Tomasik

scamy na youtube