scenariusz USDPLN

Data: 2009-11-15 15:29:49
Autor: Zbyszek
scenariusz USDPLN
może ktoś miałby ochote pogdybać?
Pomimo wzrostów PLN jest ciągle slaby, a co stanie sie przy korekcie ?

Z.
--
Be green. Join UFO.

Data: 2009-11-15 17:10:41
Autor: Delfino Delphis
scenariusz USDPLN
Zbyszek wrote:

może ktoś miałby ochote pogdybać?
Pomimo wzrostów PLN jest ciągle slaby, a co stanie sie przy korekcie ?

Ja tam prosty człowiek jestem i nie będę przewidywał. Przy 2,77 odwróciłem
na wzrost, ze stopem 2,44. Jak przebije, to poczekam na korektę i odwrócę
na spadek.

Data: 2009-11-15 17:25:34
Autor: Delfino Delphis
scenariusz USDPLN
Delfino Delphis wrote:

na wzrost, ze stopem 2,44.

Oczywiście 2,74 :)

Data: 2009-11-19 19:34:02
Autor: Zbyszek
scenariusz USDPLN
Dnia 15-11-2009 o 17:25:34 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

Delfino Delphis wrote:

na wzrost, ze stopem 2,44.

Oczywiście 2,74 :)

hmm to chyba wyleciał.
Tymczasem usd nieco w góre po odbiciu  z 2,72.
W rytmie giełdy zreszta; jednak obecny ruch jest jakiś mało przekonywujący.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-20 16:53:58
Autor: Delfino Delphis
scenariusz USDPLN
Zbyszek wrote:

hmm to chyba wyleciał.
Tymczasem usd nieco w góre po odbiciu  z 2,72.
W rytmie giełdy zreszta; jednak obecny ruch jest jakiś mało
przekonywujący.

Taa ale zapomniałem dodać, że stop mam na kontrakcie, a te są trochę wyżej.
No i stop realizuję po sesji.

Data: 2009-11-20 19:27:03
Autor: Zbyszek
scenariusz USDPLN
Dnia 20-11-2009 o 16:53:58 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

No i stop realizuję po sesji.

twój zysk *albo* strata jak ktos tu pisał :-)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-21 00:56:34
Autor: Delfino Delphis
scenariusz USDPLN
Zbyszek wrote:

twój zysk *albo* strata jak ktos tu pisał :-)

Wyleczyłem się już ze stawiania sztywnych stopów. Nie raz na mniej płynnych
instrumentach taki stop odpalał mi się na chwilowym wyskoku rynku, po czym
okazywało się, że sprzedałem po najgorszej możliwej cenie. Teraz zazwyczaj
analizuję sytuację po sesji i sprzedaję dnia nastę?nego.

scenariusz USDPLN