scenic vs picasso

Data: 2009-04-21 02:49:40
Autor: kaszpir
scenic vs picasso
W kwestii konkretnego modelu lub konkretnego silnika to raczej nie mam
jeszcze wyrobionego zdania więc interesują mnie wszelkie uwagi.

Co do Scenika ? Z zewnątrz mi się podobał , z wewnątrz już nie ;)
Do tego Picasso jest po prostu ... większe ...
W Sceniku nie podobało mi się wnętrze. Wygląda dość niestety już
archaicznie. Scenic II ma już nowoczesne wnętrze ale i jest droższy :)

Wybrałem Picasso.
Dlaczego ?
Duży , pakowany , ładna nowoczesna sylwetka , nowoczesne wnętrze ...

Ja kupiłem w styczniu Xsarę Picasso Exclusive 1.6 8V 95KM z 2002r.
Co do "zachłanności na paliwo" , to mój w zimę w mieście palił <10L L
LPG ...
W lato teoretycznie powinien mniej ;)

Mi udało się kupić Xsarę w takim wyposażeniu jakie chciałem
(tapicerka , kolor kokpitu) a do tego jeszcze z wysokiej klasy (drogą)
instalacją LPG :) i to wszytko od pierwszego prawdziwego właściciela z
PL , z pełną dokumentacją i serwisowana niemalże do końca w ASO :)

Na pewno szukaj samochodu tylko z PL , z pełną dokumentacją , bo
niestety większość "importów" to samochody mocno powypadkowe i
niestety w słabym stanie technicznym a Pikuś mści się jak go się nie
profesjonalnie naprawi (elektronika ;).

scenic vs picasso