schoddddy

Data: 2018-12-12 02:29:31
Autor: stalowe
schoddddy
W dniu środa, 12 grudnia 2018 11:01:04 UTC+1 użytkownik Olivander napisał:
w moim mieście robią schody w przebiegu ddr
znam kilku ludzi, którzy tymi najstromszymi (na trzeźwo) zjechali
(ja jestem o wiele zbyt tchórzliwy)
zainteresował mnie ten text: https://www.bbc.com/news/uk-england-norfolk-46433610

u nas na denacie wieszano by wszelkie psy za pijaną jazdę po schodach. i bez kasku. i nie znając drogi.

Moze to nie formalnie DDR, ale podobny kwiatek z hopką:

https://www.google.com/maps/@50.005657,20.0175379,3a,40.5y,83.81h,82.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT05a97ujzdX4AB5IetHEnQ!2e0!7i13312!8i6656

Wystarczy zjeżdżać prawą stroną...

Ogólnie nabrałem respektu dla schodow gdy na takich:
https://www.google.com/maps/@50.0421657,19.9616951,3a,40.8y,181.84h,88.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1skTL07vJ2aqQc1dOpz1qh5g!2e0!7i13312!8i6656
widziałem jak karetka zbiera gościa (założony kołnierz itp).

--
jureko

Data: 2018-12-13 00:30:04
Autor: andrzej.ozieblo
schoddddy
W dniu środa, 12 grudnia 2018 11:29:33 UTC+1 użytkownik sta...@gmail.com napisał:
https://www.google.com/maps/@50.0421657,19.9616951,3a,40.8y,181.84h,88.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1skTL07vJ2aqQc1dOpz1qh5g!2e0!7i13312!8i6656
widziałem jak karetka zbiera gościa (założony kołnierz itp).

Koło Secesji - sklepu rowerowego. Wygląda niegroźnie - a jednak.

schoddddy