schody

Data: 2009-08-31 12:10:06
Autor: Mycha
schody
Wrzucam temat ponownie, ponieważ 2 "schodziarzy" powiedziało, że sobie nie poradzą.

Szukam wykonawcy - najlepiej z okolic Katowic - nietypowych schodów.
Głównym elementem konstrukcyjnym (nośnym) jest wygięta rura z nierdzewki fi ok. 120
Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)
Może ktoś z Was robił coś podobnego?
Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

Mycha

Data: 2009-08-31 12:30:59
Autor: Panslavista
schody
On Mon, 31 Aug 2009 12:10:06 +0200, Mycha wrote:

Wrzucam temat ponownie, ponieważ 2 "schodziarzy" powiedziało, że sobie nie poradzą.

Szukam wykonawcy - najlepiej z okolic Katowic - nietypowych schodĂłw.

A czy to remizyja poĹźarna?

Data: 2009-08-31 13:05:46
Autor: XL
schody
Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:30:59 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

A czy to remizyja pożarna?

Miałam się zapytać :-)
--

Ikselka.

Data: 2009-08-31 13:06:37
Autor: XL
schody
[...]

Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
--

Ikselka.

Data: 2009-08-31 14:35:18
Autor: Mycha
schody
Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
-- Ikselka.

Jakoś trzeba wejść na pięterko ;-)
Może mało precyzyjnie napisałam "wygięta rura z nierdzewki " - to ma być rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

Mycha

Data: 2009-08-31 14:42:36
Autor: wolim
schody
wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

Data: 2009-08-31 15:38:58
Autor: Mycha
schody
Użytkownik "wolim" <nie@tutaj.pisz> napisał w wiadomości news:h7gf8v$7bk$1news.interia.pl...
wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

Projektant wnętrz mi tak zaprojektował, tylko "fachowiec" którego mi polecił i z którym współpracuje powiedział, że tego nie zrobi.

Mycha

Data: 2009-08-31 14:45:42
Autor: Slavinka
schody

Użytkownik "Mycha" <mycha@mycha.demo.pl> napisał w wiadomości
> [...]

rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne
schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

Data: 2009-08-31 15:40:31
Autor: Mycha
schody

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7gh81$pvv$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

????
Nie wiem.
To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

Mycha

Data: 2009-08-31 16:05:19
Autor: zkruk [Lodz]
schody
Mycha wrote:

????
Nie wiem.
To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

skop dupcie architektowi - niech sam struga te schody ;)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-08-31 17:45:27
Autor: Mycha
schody

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7gle6$5ie$1inews.gazeta.pl...
skop dupcie architektowi - niech sam struga te schody ;)

....ale takie ładne są...

Mycha

Data: 2009-08-31 16:12:55
Autor: kris
schody
Użytkownik "Mycha" <mycha@mycha.demo.pl> napisał w wiadomości news:h7g7i7$og$1news.onet.pl...
[...]

Mi własnie taki gościu piekne kute schody zrobił.3

Krzysiek

Data: 2009-08-31 21:07:45
Autor: Marek Dyjor
schody
[...]

boję sie że kucie tutaj nie wchodzi w grę.

boję sie że może być ciężko znaleźć kogoś kto to wykona a jak sie znajdzie to cena będzie zabijająca.

Tu jest potrzebna specjalistyczna firma z zakresu obróbki stali mająca duże masyzny do gięcia przestrzennego.

Data: 2009-08-31 22:30:47
Autor: szadok
schody
Dnia 31.08.2009 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał/a:

boję sie że może być ciężko znaleźć kogoś kto to wykona a jak sie znajdzie to cena będzie zabijająca.

Tu jest potrzebna specjalistyczna firma z zakresu obróbki stali mająca duże masyzny do gięcia przestrzennego.

O to bym się nie bał: wszystkie firmy produkujące konstrukcje budowlane
z gięciem rur sobie poradzą bez problemu. No może w mniejszych firmach w nierdzewdze nie będą siedzieć, ale to
IMHO też nie problem.
Problemem ofkoz będzie cena.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Data: 2009-08-31 22:39:24
Autor: szadok
schody
Dnia 31.08.2009 Mycha <mycha@mycha.demo.pl> napisał/a:
[...]

Może spróbuj tu:
http://www.montana.pl/

Nie wiem, czy takie rzeczy robią (przede wszystkim chodzi o nierdzewke) ale może
na produkcji/marketingu Ci pomogą i wskażą kogoś kto podjąłby się
zrobienia takiej konstrukcji.

Jeśli to fałszywy trop, szukaj może po firmach robiących balustrady z
nierdzewki - najlepiej producenta kształtek. Chodzi o park maszynowy.
Jeszcze przychodzi mi do głowy Polimex Mostostal :) Zobacz jakie ładne
rureczki wygięli przy rondzie w Katowicach :P :) Co prawda nie
nierdzewka, ale możliwości mają :>

pzdr, szadok

Data: 2009-09-01 12:10:40
Autor: Tomasz O.
schody
[...]

http://www.grot.pl/galeria.php?l=pl Rzuć okiem na galerie tej firmy. Przypadkiem wygrzebałem w sieci. Mają oni wiele ciekawych konstrukcji ze stali nierdzewnej. W galerii są nawet podobne schody do tych które opisujesz, tylko na 2 rurach. Jedyny mankamne to oni nie są z okolicy Katowic.

Tomasz

Data: 2009-09-02 10:26:25
Autor: Mycha
schody
Dziękuję wszystkim za wskazanie nowych tropów - będę sprawdzać.
Już wiem, że ci od balustrad nie robią takich rzeczy, bo to zupełnie inne średnice rur i inne wytrzymałości.

Mycha

Data: 2009-09-02 10:37:55
Autor: Slavinka
schody

Dziękuję wszystkim za wskazanie nowych tropów - będę sprawdzać.
Już wiem, że ci od balustrad nie robią takich rzeczy, bo to zupełnie inne
średnice rur i inne wytrzymałości.

Mycha

Techmet Rzeszów, GG 6667478

schody