schronisko Kondratowa - pilne

Data: 2012-11-09 21:30:07
Autor: Titus Atomicus
schronisko Kondratowa - pilne
Hej,
Czy ktos wie, czy schronisko Kondratowa jest czynne w ten (10-11 listopada) weekend? Probuje sie do nich dodzwonic od kilku godzin i nikt nie odpowiada.
--
TA

Data: 2012-11-10 12:38:39
Autor: Andrzej Kłos
[...]

A weź to na chłopski rozum. Od kiedy to wprowadzono zwyczaj, że schroniska górskie zamykają się w święta?

andy_nek

Data: 2012-11-10 19:51:47
Autor: Titus Atomicus
schronisko Kondratowa - pilne
In article <509e3c9b$1@news.home.net.pl>,
 Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> wrote:

> [...]

A weź to na chłopski rozum. Od kiedy to wprowadzono zwyczaj, że schroniska górskie zamykają się w święta?

Nie wiem co na to chlopski rozum, ale w Schronisku Kondratowa maja wlasnie zwyczaj, ze zamykaja w listopadzie i otwieraja dopiero kolo swiat Bozego Narodzenia.

Wlasnie sie do nich dodzwonilem - okazalo sie (jak podejrzewalem) ze mieli uszkodzony telefon.
W tym roku zamkna 15 listopada i otwieraja dopiero 26 grudnia, czyli w zasadzie po swietach.
--
TA

schronisko Kondratowa - pilne