schwalbe land cruiser - strzałki front i rear

Data: 2011-06-03 01:28:24
Autor: Piotrpo
schwalbe land cruiser - strzałki front i rear
Teoretycznie, to przednia opona jest od hamowania, tylna od napędzania i w związku z tym powinny lepiej wgryzać się w jakimś kierunku.
W praktyce, to mam nieodparte wrażenie, że to raczej wymysł tych od marketingu.

Data: 2011-06-03 03:35:24
Autor: krzysiek-d
On 3 Cze, 10:28, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
Teoretycznie, to przednia opona jest od hamowania, tylna od napędzania i w związku
z tym powinny lepiej wgryzać się w jakimś kierunku.
W praktyce, to mam nieodparte wrażenie, że to raczej wymysł tych od marketingu.

A ja uważam że przednia opona jest od "kierowania".
Dlatego jej dobry stan jest ważniejszy od opony tylnej - zwłaszcza w
jezdzie terenowej.
oczywiście warto dbać o stan obu opon i jednak trzymac się oznaczeń
producenta.
pzdr,
k.

Data: 2011-06-03 10:32:36
Autor: mt
Piotrpo pisze:
Teoretycznie, to przednia opona jest od hamowania, tylna od napędzania i w związku z tym powinny lepiej wgryzać się w jakimś kierunku.
W praktyce, to mam nieodparte wrażenie, że to raczej wymysł tych od marketingu.

Tak z innej beczki, to mógłbyś odpowiadać tak, aby nie rozbijać wątku na nowy, bo to już któryś raz tak jest i robi się nieco bałagan.

--
marcin

Data: 2011-06-03 11:18:33
Autor: Wojciech Waga
W dniu 03.06.2011 10:32, mt pisze:
Tak z innej beczki, to mógłbyś odpowiadać tak, aby nie rozbijać wątku na
nowy, bo to już któryś raz tak jest i robi się nieco bałagan.

To chyba sprawka bramki www->news. Też widzę wszystkie jego odpowiedzi
jak nowe wątki.

pozdr.
w.

Data: 2011-06-03 09:51:55
Autor: piotrpo
Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> nowy, bo to już któryś raz tak jest i robi się nieco bałagan.

To chyba sprawka bramki www->news. Też widzę wszystkie jego odpowiedzi

Dobra założyłem sobie konto na koszernej ;) Mam nadzieję, że będzie lepiej

Data: 2011-06-03 10:45:17
Autor: BoDro
Piotrpo pisze:

W praktyce, to mam nieodparte wrażenie, że to raczej wymysł tych od marketingu.

W przypadku takich lajtowych opon kierunkowość to faktycznie zawracanie głowy. Co innego  typowe terenowce, gdzie np. opona z tyłu musi mieć czym się zaprzeć...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

schwalbe land cruiser - strzałki front i rear