Data: 2009-03-09 09:03:03 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
Witajcie,
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód, podczas hamowania i jazdy na biegu jałowym jest OK, dodatkowo podczas jazdy po prostej ze stałą prędkością ma się wrażenie delikatnego "myszkowania" po drodze, sworzeń wahacza? któraś tuleja wahacza? auto Astra G, opony, ciśnienie powietrza wykluczam bo wcześniej było OK, dzięki za sugestie, brat |
|
Data: 2009-03-09 09:17:11 | |
Autor: krzysiek82 | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
Jedz na szarpak i się dowiesz. Jedyne logiczne rozwiązanie.
-- krzysiek82 |
|
Data: 2009-03-09 10:14:13 | |
Autor: J.F. | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2ifp$o4o$1inews.gazeta.pl...
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ opony, ciśnienie powietrza wykluczam bo wcześniej było OK, a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej. J. |
|
Data: 2009-03-09 10:31:28 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej. gdyby było od opon to raczej napęd nie miałby wpływu na zachowanie a takowy ma, brat |
|
Data: 2009-03-09 10:43:56 | |
Autor: Agent | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2nli$gkq$1inews.gazeta.pl... Dobrze radzą. Zamień opony prawa z lewą i zobacz czy nie ściąga w drugąa wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej. |
|
Data: 2009-03-09 10:47:59 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
bratPit[pr] pisze:
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej. Owszem moze być i od opon. Miałem takie które ściągały przy ruszaniu w lewą stronę, przy hamowaniu w prawą, a po zmianie stronami dokładnie na odwrót :) Po dobraniu właściwej pary na przedniej osi ściąganie znikło, a po zakończeniu eksploatacji tego kompletu opon zjawisko więcej nie powtórzyło się. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-03-09 11:31:16 | |
Autor: J.F. | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2nli$gkq$1inews.gazeta.pl...
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej. Nie kombinuj, zrob najpierw to co powyzej. Potem mozna kombinowac. J. |
|
Data: 2009-03-09 11:12:23 | |
Autor: grzech | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód Po wymianie paru drobiazgów w zawieszeniu miałem podobnie. Po geometrii ustąpiło. Grzech nyska |
|
Data: 2009-03-09 11:27:14 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ wcześniej [max 15kkm temu] miałem zmienianą końcówkę drążka kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza, brat |
|
Data: 2009-03-09 18:32:36 | |
Autor: DoQ | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
bratPit[pr] pisze:
kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza, A silentblocki (zwlaszcza przednie), przednich wahaczy sa napewno OK? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-03-09 20:06:31 | |
Autor: bratPit | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również tego nie wiem, wiem że od nowości czyli >=172kkm nikt ich nie ruszał, pozostaje na nie zwrócić szczególną uwagę na szarpakach, brat |
|
Data: 2009-03-09 12:40:20 | |
Autor: zzz | |
[zawieszenie] sciaga :/ | |
bratPit[pr] pisze:
Witajcie, Mam tak samo w Almerze po założeniu nowych zimówek o tym samym rozmiarze a jednak wyższych o 12 mm Na łysawych zimowych samochód zachowywał się wzorowo. zch PS Dalej nie wiem dlaczego ten sam rozmiar zimówek jest aż o tyle wyższy od koła zapasowego o tym samym rozmiarze :-( |