Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [zawieszenie] sciaga :/

[zawieszenie] sciaga :/

Data: 2009-03-09 09:03:03
Autor: bratPit[pr]
[zawieszenie] sciaga :/
Witajcie,
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód, podczas hamowania i jazdy na biegu jałowym jest OK, dodatkowo podczas jazdy po prostej ze stałą prędkością ma się wrażenie delikatnego "myszkowania" po drodze, sworzeń wahacza? któraś tuleja wahacza? auto Astra G,
opony, ciśnienie powietrza wykluczam bo wcześniej było OK,
dzięki za sugestie,
brat

Data: 2009-03-09 09:17:11
Autor: krzysiek82
[zawieszenie] sciaga :/
Jedz na szarpak i się dowiesz. Jedyne logiczne rozwiązanie.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-09 10:14:13
Autor: J.F.
[zawieszenie] sciaga :/
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2ifp$o4o$1inews.gazeta.pl...
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/

opony, ciśnienie powietrza wykluczam bo wcześniej było OK,

a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej.

J.

Data: 2009-03-09 10:31:28
Autor: bratPit[pr]
[zawieszenie] sciaga :/
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej.

gdyby było od opon to raczej napęd nie miałby wpływu na zachowanie a takowy ma,
brat

Data: 2009-03-09 10:43:56
Autor: Agent
[zawieszenie] sciaga :/

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2nli$gkq$1inews.gazeta.pl...
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej.

gdyby było od opon to raczej napęd nie miałby wpływu na zachowanie a takowy ma,
brat
Dobrze radzą. Zamień opony prawa z lewą i zobacz czy nie ściąga w drugą

Data: 2009-03-09 10:47:59
Autor: Jakub Witkowski
[zawieszenie] sciaga :/
bratPit[pr] pisze:
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej.

gdyby było od opon to raczej napęd nie miałby wpływu na zachowanie a takowy ma,

Owszem moze być i od opon. Miałem takie które ściągały przy ruszaniu
w lewą stronę, przy hamowaniu w prawą, a po zmianie stronami dokładnie
na odwrót :) Po dobraniu właściwej pary na przedniej osi ściąganie znikło,
a po zakończeniu eksploatacji tego kompletu opon zjawisko więcej
nie powtórzyło się.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2009-03-09 11:31:16
Autor: J.F.
[zawieszenie] sciaga :/
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2nli$gkq$1inews.gazeta.pl...
a wlasnie jednak zacznij od napompowania opon do rownego cisnienia, potem zamien kola lewe z prawymi, a dopiero potem zacznij szukac dalej.

gdyby było od opon to raczej napęd nie miałby wpływu na zachowanie a takowy ma,

Nie kombinuj, zrob najpierw to co powyzej.

Potem mozna kombinowac.

J.

Data: 2009-03-09 11:12:23
Autor: grzech
[zawieszenie] sciaga :/
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód

Po wymianie paru drobiazgów w zawieszeniu miałem podobnie.
Po geometrii ustąpiło.


Grzech
nyska

Data: 2009-03-09 11:27:14
Autor: bratPit[pr]
[zawieszenie] sciaga :/

co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/
jazdy kiedy silnik napędza samochód

Po wymianie paru drobiazgów w zawieszeniu miałem podobnie.
Po geometrii ustąpiło.

wcześniej [max 15kkm temu] miałem zmienianą końcówkę drążka kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza,
brat

Data: 2009-03-09 18:32:36
Autor: DoQ
[zawieszenie] sciaga :/
bratPit[pr] pisze:

kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza,

A silentblocki (zwlaszcza przednie), przednich wahaczy sa napewno OK?


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-09 20:06:31
Autor: bratPit
[zawieszenie] sciaga :/

kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również
sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza,

A silentblocki (zwlaszcza przednie), przednich wahaczy sa napewno OK?

tego nie wiem, wiem że od nowości czyli >=172kkm nikt ich nie ruszał, pozostaje na nie zwrócić szczególną uwagę na szarpakach,
brat

Data: 2009-03-09 12:40:20
Autor: zzz
[zawieszenie] sciaga :/
bratPit[pr] pisze:
Witajcie,
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód, podczas hamowania i jazdy na biegu jałowym jest OK, dodatkowo podczas jazdy po prostej ze stałą prędkością ma się wrażenie delikatnego "myszkowania" po drodze, sworzeń wahacza? któraś tuleja wahacza? auto Astra G,
opony, ciśnienie powietrza wykluczam bo wcześniej było OK,
dzięki za sugestie,
brat

Mam tak samo w Almerze po założeniu nowych zimówek o tym samym rozmiarze   a jednak wyższych o 12 mm
Na łysawych zimowych samochód zachowywał się wzorowo.

zch

PS Dalej nie wiem dlaczego ten sam rozmiar zimówek jest aż o tyle wyższy od koła zapasowego o tym samym rozmiarze :-(

[zawieszenie] sciaga :/

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona