[zawieszenie] sciaga :/

Data: 2009-03-09 11:12:23
Autor: grzech
[zawieszenie] sciaga :/
co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/ jazdy kiedy silnik napędza samochód

Po wymianie paru drobiazgów w zawieszeniu miałem podobnie.
Po geometrii ustąpiło.

Grzech
nyska

Data: 2009-03-09 11:27:14
Autor: bratPit[pr]
[zawieszenie] sciaga :/

co w/g Was może być przyczyną ściągania w prawo podczas przyspieszania/
jazdy kiedy silnik napędza samochód

Po wymianie paru drobiazgów w zawieszeniu miałem podobnie.
Po geometrii ustąpiło.

wcześniej [max 15kkm temu] miałem zmienianą końcówkę drążka kierowniczego i górne mocowania MCP i geometria była robiona, również sworzeń wahacza P był zmieniany ze 30kkm temu, stąd moja lekka irytacja bo zawieszenie A II jest dość pancerne nawet jak na nasze warunki a ciągle coś mnie wkurza,
brat

Data: 2009-03-09 18:32:36
Autor: DoQ
[zawieszenie] sciaga :/
bratPit[pr] pisze:

[...]

A silentblocki (zwlaszcza przednie), przednich wahaczy sa napewno OK?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-09 20:06:31
Autor: bratPit
[zawieszenie] sciaga :/

[...]

tego nie wiem, wiem że od nowości czyli >=172kkm nikt ich nie ruszał, pozostaje na nie zwrócić szczególną uwagę na szarpakach,
brat

[zawieszenie] sciaga :/