ściąga na prawo

Data: 2009-04-27 08:56:58
Autor: Rafał VFR
ściąga na prawo
Jeśli auto ściaga to wg mojej opini żle ustawione kąty zwrotnicy.
MIałem coś tam wymienianie w zawieszeniu co wymagało korekty geometrii.
Auto ścigało lekko w prawo teraz po prostu samo jedzie w lewo.
Byłem na poprawce. Jest lepiej. Ale teraz znów kierowcna uciekła w prawo.
Matko święta ....
Pzdr
Rafał

Użytkownik "adamoxx1" <adamox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt2shh$oqp$1news.onet.pl...
Co może być przyczyną leciutkiego ściągania kierownicy na prawo gdy się
ją puści podczas jazdy?
Opony są nowe, dopiero co kupione, koła wyważone. Myślałem że to wina
żużytych opon, bo problem był jeszcze przed ich zmianą, ale po zmianie
opon jest podobnie.
Ściąganie nie występuje podczas przyspieszania ani hamowania, tylko
podczas toczenia się bądź jednostajnej jazdy. Wydaje mi się że bardziej
jest to zauważalne przy małych prędkościach.

-- "Truth or happiness. Never both."

ściąga na prawo