ściąga na prawo

Data: 2009-04-27 20:25:53
Autor: radxcell
ściąga na prawo
*adamoxx1* wrote in <news:gt2shh$oqp$1news.onet.pl>:
Co może być przyczyną leciutkiego ściągania kierownicy na prawo gdy się
ją puści podczas jazdy?

a jak przejedziesz za os jezdni, to dalej sciaga w prawo, czy juz w lewo?

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-04-27 22:30:28
Autor: adamoxx1
ściąga na prawo
radxcell pisze:
[...]

HA, świetne pytanie, bo też o tym myślałem. Jeszcze dokładniej sprawdze,
bo szczerze mowiąć nie probowałem tego gdy samochód jest bardziej po
lewej stronie drogi.
bardzo możliwe że tu chodzi o pochylenie jezdni...
jednak próbowałem puścic kierownice w różnych miejscach i zawsze trzeba
było ją łapać, bo inaczej się zaliczy krawężnik.

A odnośnie sprawdzania geometrii kół: czy robi się to przy zdjętych
kołach czy założonych? I druga sprawa.. ile takie coś kosztuje?

--
"Truth or happiness. Never both."

ściąga na prawo