[TECH] ściąganie korby...

Data: 2009-12-04 19:07:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[TECH] ściąganie korby...
Witam!
Znajomy nareszcie dojrzał do wymiany starej korby na kwadrat, wiąże się to
niestety z odkręceniem śrub, które korby trzymają w osi suportu... Korby
trzyma stara śruba, którą odkręcić trzeba, niestety, kluczem
nasadowym/fajkowym. Pytanie zatem: czy ktoś z was się orientuje jaki
rozmiar klucza jest potrzebny?
Przy okazji: może mi ktoś zdradzić tajemnicę, w którą stronę odkręcać te
śruby? Jedną w prawo, drugą w lewo... Ale którą w którą stronę? --

Data: 2009-12-04 19:42:36
Autor: PeJot
[TECH] ściąganie korby...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]
8.
Przy okazji: może mi ktoś zdradzić tajemnicę, w którą stronę odkręcać te
śruby? Jedną w prawo, drugą w lewo... Ale którą w którą stronę?

Tak jak każdą inną śrubę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-04 19:46:04
Autor: ToMasz
[TECH] ściąganie korby...
[...]
cieńkościenna 14

Przy okazji: może mi ktoś zdradzić tajemnicę, w którą stronę odkręcać te
śruby? Jedną w prawo, drugą w lewo
lewo, lewo

potem sciagacz

potem miski, lewo, niewiadomo.(zazwyczaj w prawo, włoskie/oversize w lewo)

Potem trzeba zakupić nowe częsci, takie same, bo przerzutka nie bedzie
działać
jak to składa pierwszy raz, (na koszach kulek)to szybko mu toto padnie.
jak kupi kasete(cardrige-30zł) to potrzebuje specjalny klucz...

Całość roboty w warsztacie - 15zł. nie warto sie babrać

ToMasz

Data: 2009-12-04 19:52:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[TECH] ściąganie korby...
ToMasz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Całość roboty w warsztacie - 15zł. nie warto sie babrać

No paczpan, a u mnie dwa piwa. ;-)

Data: 2009-12-04 14:35:37
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
ściąganie korby...
On 4 Dec, 18:52, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
ToMasz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

> Całość roboty w warsztacie - 15zł. nie warto sie babrać

No paczpan, a u mnie dwa piwa. ;-)

czyli dwa dobre piwa, no to ococho?

Data: 2009-12-05 07:26:29
Autor: kml
ściąganie korby...

sp...@gmail.com> wrote:
ToMasz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

> Całość roboty w warsztacie - 15zł. nie warto sie babrać

> [...]

Pewnie o NARZĘDZIA.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-12-05 14:04:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ściąganie korby...
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

No właśnie narzędzia mam. I dlatego pobieram za usługę dwa dobre piwa. :-)

Data: 2009-12-05 15:49:04
Autor: ToMasz
ściąganie korby...
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

ale zasada jest taka: najpierw rozbierasz, wyjmujesz, potem do sklepu z
bebechami.
Jak to zrobisz na opak tomasz 1/3 szansy ze to to poskładasz, ale
przerzutka przednia "wyskoczy" obok zębatek. W skarajnym przypadku
zębatka zeszlifuje rame.

ToMasz

Data: 2009-12-05 16:25:48
Autor: kml
ściąganie korby...

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hfdqdn$j6i$2news.interia.pl...

[...]

A popco? Mierzysz długość osi suportu jeżeli ma być nowy pakiet i wsio. Trzeba pilnować czy standard stożka jest ISO czy JIS żeby nie rozbić gniazda w korbie. Przy kupnie kompletu _ZAZWYCZAJ_ pasuje to co sugeruje producent ale niestety to dopiero wychodzi przy montazu w ramie.

Data: 2009-12-05 17:04:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ściąganie korby...
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Mierzysz długość osi suportu

Tutaj akurat nie ma sprawy, bo kolega będzie zmieniał kwadrat na HTII.

Data: 2009-12-05 20:08:49
Autor: kml
ściąganie korby...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:va0lm3umffuo$.dlgpedaluje.ile.moze...
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Mierzysz długość osi suportu

Tutaj akurat nie ma sprawy, bo kolega będzie zmieniał kwadrat na HTII.

To jeszcze supszej :)