sciąganie po przekladce

Data: 2009-04-03 09:37:21
Autor: Chris
sciąganie po przekladce
Internauta Pawcio (lovesymbol@interia.pl) w wiadomości
news:gr3glb$ipm$1pepin.polanet.pl nabazgrał(a):

dzis zrobilem przekladke i sciaga mi auto na prawo, mozliwe ze pomylilem kola na osiach tylnich z osiami przednimi? druga opcja to ze opony na poszczegolnych osiach sa zamienione gdzies.

Jak to Audi TT to nie powinno byc różnicy one są z obu stron takie same :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

sciąganie po przekladce