sciąganie po przekladce

Data: 2009-04-03 12:32:01
Autor: Atre
sciąganie po przekladce
Pawcio wrote:
dzis zrobilem przekladke i sciaga mi auto na prawo, mozliwe ze pomylilem kola na osiach tylnich z osiami przednimi? druga opcja to ze opony na poszczegolnych osiach sa zamienione gdzies.

Robiles sam, u wujka stasia w szopie czy w ASO?

Tak czy siak spisz testament.

Data: 2009-04-03 12:10:15
Autor: kamil
sciąganie po przekladce

"Atre" <niepoprawny@nnon.net> wrote in message news:49d5e594$0$29419$f69f905mamut2.aster.pl...
Pawcio wrote:
[...]

Przelozenie kol na osiach koniecznie w ASO? Glowa Cie boli po tygodniu ciezkiej pracy?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-03 13:14:01
Autor: Paweł W.
sciąganie po przekladce

Przelozenie kol na osiach koniecznie w ASO? Glowa Cie boli po tygodniu
ciezkiej pracy?

Myślisz, że po przekładce przełożenie kół na osiach coś pomoże? :-P

p.

Data: 2009-04-03 12:20:49
Autor: kamil
sciąganie po przekladce

"Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:gr4r5g$j0f$1atlantis.news.neostrada.pl...

Przelozenie kol na osiach koniecznie w ASO? Glowa Cie boli po tygodniu
ciezkiej pracy?

Myślisz, że po przekładce przełożenie kół na osiach coś pomoże? :-P

Mysle, ze sporo osob ma problemy ze zrozumieniem tresci pytania :p

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-03 13:23:32
Autor: Gabriel'Varius'
sciąganie po przekladce

[...]

A ja mysle, ze sporo osob sie niezle bawi i ironizuje :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-03 13:30:33
Autor: Paweł W.
sciąganie po przekladce

A ja mysle, ze sporo osob sie niezle bawi i ironizuje :-)
pozdrawiam

:-DDDDDDDDDDD

też pozdrawiam

p.

Data: 2009-04-03 19:16:11
Autor: elmer radi radisson
sciąganie po przekladce
Gabriel'Varius' wrote:

A ja mysle, ze sporo osob sie niezle bawi i ironizuje :-)
pozdrawiam

To dlaczego zaden madrala zamiast pomoc, jeszcze nie zaproponowal
zamiany napedu z tylu na przod i jesli to nie dziala to na odwrot,
ja sie pytam!?1

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-03 17:57:55
Autor: masti
sciąganie po przekladce
Dnia Fri, 03 Apr 2009 19:16:11 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

Gabriel'Varius' wrote:

A ja mysle, ze sporo osob sie niezle bawi i ironizuje :-) pozdrawiam

To dlaczego zaden madrala zamiast pomoc, jeszcze nie zaproponowal
zamiany napedu z tylu na przod i jesli to nie dziala to na odwrot, ja
sie pytam!?1

bo trzeba zamienić górę z dołem :) mądralo :))

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-03 13:26:43
Autor: mateusx6
sciąganie po przekladce

[...]

To napewno! Tutaj trzeba zadać dokładnie takie pytanie, aby ten co czyta je zrozumiał :) Człowiek napisał przekładkę... ale nie napisał dokładnie, że przekładkę kół...  i pewnie większość pomyślała, że robi przekładkę z anglika :]

Ps. Ja zadałem niedawno pytanie na tej grupie, a w pytaniu podałem treść dodatkową w nawiasie (...) To pewien koleś się przyczepił do tej treści w nawiasie, zamiast skupić się na pytaniu.... ehhh...

Data: 2009-04-03 13:25:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
sciąganie po przekladce
Paweł W. pisze:

Myślisz, że po przekładce przełożenie kół na osiach coś pomoże? :-P

jA BYM zrobił przekładkę osi przód na tył i sprawdził czy ściąga. Jak ściąga, to obrócić osie w osi.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-03 13:45:12
Autor: Artur Miller
sciąganie po przekladce

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:gr4rmd$d32$1inews.gazeta.pl...
Paweł W. pisze:

Myślisz, że po przekładce przełożenie kół na osiach coś pomoże? :-P

jA BYM zrobił przekładkę osi przód na tył i sprawdził czy ściąga. Jak ściąga, to obrócić osie w osi.

pionowej oczywiście

@

sciąganie po przekladce