sciagniecie hasla z visty

Data: 2009-10-01 11:25:51
Autor: John Deere
sciagniecie hasla z visty
wiem , ze NTG, ale tutaj siedzą niegorsi szpece niz na innych grupach, a ilosc postów jest o 1000 % wieszka

Ostatnio zapomnialem hasla, poszedlem do firmy, gosciu wlozyl cd , bootowanie w biose ustawil na cd no i odpalil cos tam , doslownei jakies 1 minuta i po hasle , 60 zł w plecy:-(

Wie ktos jak to sie robi i jaki do tego soft potrzebny ? zaplace nawet komus , zeby nmi sprzedal patent bow necie nie tak latwo cos znalezc, sposobów tysiac, ale cos nie bardzo dziala to wszytsko

Data: 2009-10-01 12:02:14
Autor: Jacek
sciagniecie hasla z visty
Data: 2009-10-01 14:54:21
Autor: Kell a
sciagniecie hasla z visty
"John Deere" <qwerty101101@op.pl> napisał(a):

[...]

ophcrack bazujacy na tablicach teczowych oraz linuksie
http://ophcrack.sourceforge.net/

bardzo skuteczny i szybki :)

Data: 2009-10-01 19:13:59
Autor: GraaaL
sciagniecie hasla z visty
Kell a pisze:
[...]

Ophrack lamie hasla - nie sadze aby zawsze byl szybki...

Polecam: http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/

Tym poprostu ustawisz nowe haslo nie znajac starego :)

Data: 2009-10-06 09:28:14
Autor: Kell a
sciagniecie hasla z visty
GraaaL <graaal1BEZTEGO@wpUSUN.TO.pl> napisał(a):

Kell a pisze:
[...]

A ja sadze, bo uzywam, a nie teoretyzuje.

Data: 2009-10-01 19:42:54
Autor: geyb
sciagniecie hasla z visty
Również używam Ophrack-a. Mimo tego, że darmowa wersja jest dostępna już od dawna, administratorzy w firmach, gdzie nie ma kontrolera domeny bardzo często ustawiają słabe hasła, za co im serdecznie dziękuję :)

g.

Data: 2009-10-06 08:22:23
Autor: Radosław Sokół
sciagniecie hasla z visty
John Deere pisze:
wiem , ze NTG, ale tutaj siedz? niegorsi szpece niz na innych grupach, a ilosc postów jest o 1000 % wieszka

I co z tego, o pieczenie ciast z tych powodów też tu zapytasz?

Wygodnictwo i bezczelność.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

sciagniecie hasla z visty