sciana na granicy

Data: 2011-02-07 16:58:27
Autor: m4rkiz
sciana na granicy
?Użytkownik "ko" <nno@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d501bc0$0$2496$65785112@news.neostrada.pl...
Na granicy dzialki stoi sobie budynek, przylegajacy do mojej dzialki.
Jest on wysoki na 10m. Sciana od mojej strony  jest nieotynkowana i obrzydliwa. Chcialbym powiesic na niej banner zeby przyslonic brudna sciane. Wlasciciel budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy moge powiesic banner bez jego zgody?

raczysz zartowac, to jest jego budynek wiec i jego sciana

Czy on  moze pomalowac sciane na kolor jaki mu sie podoba??

o ile plan miejscowy nie stanowi inaczej to tak

sciana na granicy