sciezka przy Marszlakowskiej [WAW]

Data: 2009-07-02 02:21:51
Autor: Krzysztof Olszak
sciezka przy Marszlakowskiej [WAW]

Dzownilem tez na policje. Tez jakos nie byli zaintersowani, odeslali mnie do oficera dyzurnego m.st. Na zarzut ze policja nic nie robi odpowiedzial ze w calej Warszawie udzielanych jest okolo 100 mandatow na dzien, wlasnie pieszym na sciezkach.

Napisz pismo do Biura Bezpieczenstwa i Zarzadzania Kryzysowego. Oni moga wyslac SM, lub wystapic do policji o zajecie sie sprawa. I nawet jakos to funkcjonuje.

Krzysztof

Data: 2009-07-02 04:02:55
Autor: Titus Atomicus
sciezka przy Marszlakowskiej [WAW]
In article <h2gujq$p00$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

> [...]

Napisz pismo do Biura Bezpieczenstwa i Zarzadzania Kryzysowego. Oni moga wyslac SM, lub wystapic do policji o zajecie sie sprawa. I nawet jakos to funkcjonuje.

Jestes pewien, ze to odpowiedni adres?
I czy teraz w kryzysie (a zwlaszcza po tych powodziach) wypada zawracac im glowe?

TA

Data: 2009-07-02 09:23:12
Autor: Krzysztof Olszak
sciezka przy Marszlakowskiej [WAW]

Jestes pewien, ze to odpowiedni adres?
I czy teraz w kryzysie (a zwlaszcza po tych powodziach) wypada zawracac im glowe?

Poki co w Warszawie powodzi nie ma.
BBiZK zajmuje sie miedzy innymi bezpieczenstwem w ruchu drogowym. W sprawie parkowania na jednym z odcinkow Pieknej byli jednyna instytucja, ktora wykazala powazniejsze zainteresowanie sprawa, niz zdawkowe odpowiedzi. W efekcie czego SM ma kontrolowac parkowanie na odcinku ulicy o statusie drogi wewnetrznej.
W swoim czasie szefowa BBiZK konferowala z organizacjami kierowcow na temat wsparcia dla obowiazku wprowadzenia odblaskowych kamizelek. Do czego chyba na szczescie nie doszlo.
Teraz maja szanse na cos pozytecznego. Szczegolnie ze oznakowanie drogi rowerowej na Marszalkowskiej jest co najmniej dziwne. Niby jest wydzielona, ale sa dojscia do miejsc parkingowych z niewyznaczonymi przejsciami dla pieszych. A oznakowanie pionowe tez sugeruje cos innego niz stan faktyczny.

Krzysztof

sciezka przy Marszlakowskiej [WAW]