[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!

Data: 2019-11-18 18:27:20
Autor: Maciek
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
(zagadka raczej dla osób z rejonu krakowskiego)

Ustrzelone dzisiaj:

https://zapodaj.net/images/683cb59087d0d.jpg

Wiecie gdzie to jest? :)

Data: 2019-11-18 11:02:44
Autor: WS
On Monday, November 18, 2019 at 6:27:22 PM UTC+1, Maciek wrote:
(zagadka raczej dla osób z rejonu krakowskiego)

Ustrzelone dzisiaj:

https://zapodaj.net/images/683cb59087d0d.jpg

Wiecie gdzie to jest? :)

brakujacy kawalek przy Tynieckiej/Widlakowej...?

Data: 2019-11-18 20:49:26
Autor: Maciek
[krk] ścieĹźka rowerowa - zobacz, zgaQ1|AŮâŽ)ârxžĂ(+j
On 18.11.2019 20:02, WS wrote:
[...]

https://zapodaj.net/images/093b02baad616.jpg

Bingo! Myślałem, że już nigdy tego nie zrobią, widocznie słabej wiary jestem ;-)

Małe wyjaśnienie dla osób nie w temacie. Jest to ok 300m fragment trasy wałami wiślanymi z Krakowa do Tyńca, w sezonie bardzo mocno uczęszczanej.
Pracę nad tym odcinkiem mieli zakończyć z początkiem 2009. Brakujący fragment objeżdżało się ruchliwą ulicą z której niektórzy rezygnowali jadąc wąskim chodnikiem. Ja się nie natknąłem ale często słyszałem o łapankach za niestosowanie się do przepisów, dobry punkt obsługi.
....to już jednak nieważne, teraz będzie można zamówić orkiestrę i z pompą ogłosić otwarcie! ;-)

Data: 2019-11-18 11:55:19
Autor: WS
On Monday, November 18, 2019 at 8:49:28 PM UTC+1, Maciek wrote:
Brakujący fragment objeżdżało się ruchliwą ulicą z której niektórzy rezygnowali jadąc wąskim chodnikiem. Ja się nie natknąłem ale często słyszałem o łapankach za niestosowanie się do przepisów

Czesto tam jezdzilem, rowerem i na rolkach. Na lapanke nigdy nie trafilem, a pewnie bym wpadl, bo na rolkach jechalem zawsze asfaltem, chodnik sie nie nadaje, zbyt nierowny ;)

Data: 2019-11-18 21:49:33
Autor: Maciek
[krk] ścieĹźka rowerowa - zobacz, zgaQ1|AŮâŽ)ârxžĂ(+j
...na rolkach jechalem zawsze asfaltem, chodnik sie nie nadaje, zbyt nierowny ;)

:D dobre.

BTW dzisiaj po 16 na powrocie (wyjazd z Widłakowej) czekałem nie przesadzając z 3min. aby znaleźć okienko i wbić się na jezdnię. Chodnikiem nie pojadę i ... już. No ale to wiadomo zależy od pory dnia, jak są powroty z po pracy to sajgon totalny widzę.

Data: 2019-11-19 09:32:17
Autor: dot
[krk] ścieĹźka rowerowa - zobacz, zgaQ1|AŮâŽ)ârxžĂ(+j
Ciekawe czy kiedyś zrobią ten brakujący odcinek nad Wisłą przy opactwie w Tyńcu w stronę Skawiny.
Jest jeszcze legendarny już odcinek kilkudziesięciu metrów przy stopniu wodnym Kościuszko.

Data: 2019-11-19 06:43:31
Autor: Olivander
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
wniosek: głównie dobre wieści z [krk]

fajnie, nie tylko epidemia upałości systemów, Mevo, Vavelo :-(

Data: 2019-11-19 07:21:59
Autor: Ignac
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
Po tylu latach czekania? Majchera śwagry nie robią takich niedochodowych inwestycji. Oni się specjalizują w halach sportowych; wybudowali ostatnio dla ks. Orzeł Piaski Wielkie i ks. Bieżanowianka.. Budżet miasta wynosi 7 mld, a gawiedzi daje 30 mln, żeby sobie nim porządzili. A śwagry developery, szykują w Śródmieściu aparamenty po 100 000 pln/ m2, na 9 ha. Dobroczyńca wydał na jej zakup z budżetu 280 mln. A Wy tu o jakichś ddr-ach prawicie.

Data: 2019-11-20 08:57:17
Autor: Maciek
[krk] ścieĹźka rowerowa - zobacz, zgaQ1|AŮâŽ)ârxžĂ(+j
W dniu 19.11.2019 o 16:21, Ignac pisze:
Po tylu latach czekania?... A Wy tu o jakichś ddr-ach prawicie.

Otóż to :) Prawie 11 lat poślizgu.
W takim razie na odcinek do Grabi ile zejdzie z 50 lat? ;-)

Referendum z 2014 - 85% głosujących mieszkańców chce więcej ddrek.

Data: 2019-11-20 06:05:22
Autor: Ignac
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
Dokładnie! Te odcinki ddr o których mówicie Majcher je zrobi, jeśli ludzie oddadzą grunty pod nie za darmo, tak jest m.in na ul. Podgórki Tynieckie, gdzie brakuje na niej ok. 200 m asfaltu i nic. Bo naród jest chciwy i za darmo oddać nie chce i ociężały intelektulnie, bo nic na działce pod drogę przecież nie wybuduje. No ale pat inwestycyjny jest i dlatego musimy jeździć po błocie. Już przecież planuje opodatkować turystów, bo smród wąchają za darmo- 15 mln x ich ilość, a chciwe śwagry już na to tylko czekają. W tym mieście rządzi kasa, a nie potrzeby mieszkańców!

Data: 2019-11-20 06:55:54
Autor: Ignac
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
Odwiczny problem krk, to parkowanie, z płatnymi strefami niedługo dojdzie do Wieliczki. Zamiast tych pustych hal sportowych, podziemne parkingi. Ale śwagry umieją budować tylko hale, a on im nie wytłumaczy, że to to samo co hala, ino bez okien!

Data: 2019-11-20 08:54:35
Autor: Maciek
W dniu 19.11.2019 o 09:32, dot pisze:
Ciekawe czy kiedyś zrobią ten brakujący odcinek nad Wisłą przy opactwie w Tyńcu w stronę Skawiny > Jest jeszcze legendarny już odcinek kilkudziesięciu metrów przy stopniu
wodnym Kościuszko.

Fakt, przydałyby się te odcinki.
Ten drugi tak jak teraz (błoto) przynajmniej można objechać Kolną gdzie ruch praktycznie zerowy a jest już po remoncie.

https://zapodaj.net/images/239ce01ed8b1a.jpg
https://zapodaj.net/images/d3d25425218f8.jpg

Data: 2019-11-20 00:10:17
Autor: WS
On Wednesday, November 20, 2019 at 8:54:38 AM UTC+1, Maciek wrote:

Ten drugi tak jak teraz (błoto) przynajmniej można objechać Kolną gdzie ruch praktycznie zerowy a jest już po remoncie.

Tamtedy da sie na rolkach pod klasztor dojechac, dla mnie bardziej by sie przydal asfaltowy podjazd i zjazd na most przez Wisle, zeby dalo sie "kolko" zrobic, a nie wracac ta sama trasa. Na rowerze (tylko MTB) oczywiscie nie mam problemu... Ten kawalek przy Widlakowej tez sie dalo przejechac (tak jak obecnie robiony asfalt)

WS

Data: 2019-11-21 09:49:41
Autor: Maciek
[...]

....ano... kładka fajna jest:

https://zapodaj.net/images/50e24ebbdb292.jpg

.... ciekawe dlaczego od razu nie dołączono jej do reszty tylko pozostawiono samopas:

https://zapodaj.net/images/2fb0e615cb11c.jpg

Przy samej inwestycji kładki to raczej nie jest kosmiczny koszt i raczej naturalna kolej sprawy.
BTW użytkownicy pokazali (wydeptali) gdzie są potrzebne połączenia... Finalnie będą schody? ;-)
No dobra tutaj to i tak jest lux chociaż nie na rolki, ale druga strona na chwile obecną to często bajoro.

Data: 2019-11-21 01:33:31
Autor: WS
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
On Thursday, November 21, 2019 at 9:49:44 AM UTC+1, Maciek wrote:

Finalnie będą schody? ;-)

Jesli skatepark wylozyli kostka brukowa https://www.rmf.fm/magazyn/news,27194,skatepark-w-katowicach-za-400-tys-zl-wylozony-kostka-brukowa-nie-brakuje-takze-drzew-tor-przeszkod.html
to konsekwentnie bedzie zrobic wjazd/zjazd dla rowerow po schodach ;)

Data: 2019-12-07 00:22:40
Autor: Maciek
W dniu 18.11.2019 o 20:02, WS pisze:
[...]

Hou hou hou krakusy :) Byliście grzeczni? Odcinek objazdowy Tyniecka-Widłakowa otwarty!
Jedzie się kilkanaście sekund ale za to jak! Pieszym wara i marsz dookoła chodnikiem ;-D

Jako bonus - zajefajny zachód słońca był dzisiaj (znaczy wczoraj) + wspomniana w wątkach kładka i zamarznięte bajora.
A co.. teraz da się nawet szosowo ;-D

https://youtu.be/H_PjQ2F_kug

Poza tym, wszystkich wymiotło, na treningi teraz to bajka ;-)

Data: 2019-12-07 00:00:06
Autor: WS
On Saturday, December 7, 2019 at 12:22:43 AM UTC+1, Maciek wrote:

Hou hou hou krakusy :) Byliście grzeczni? Odcinek objazdowy Tyniecka-Widłakowa otwarty!
Jedzie się kilkanaście sekund ale za to jak! Pieszym wara i marsz dookoła chodnikiem ;-D

Czyli jak zwykle nie pomysleli do konca ;) Jadac na rolkach powinienem chodnikiem? Do tej pory lamalem prawo jadac po jezdni, teraz "moralnie lagodniej" jadac po drodze dla rowerow :)

Data: 2019-12-07 00:41:06
Autor: Ignac
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
Czyli jak zwykle nie pomysleli do konca ;)                           Dokładnie, gdyż następne 10 lat będziemy czekać na połączenie obu ddr-ów przez most autostradowy w Tyńcu. No taka władza, panie. Albowiem,miłościwie panujący Majcher ma teraz zupełnie inny problem,mianowicie, jak obdzielić wszystkich śwagrów działkami po szpitalu na Wesołej. Uczynił już pierwszy krok, kupił powyższy teren za 284 mln i powołał spółkę do jej "zagospodarowania", co by się śwagry wzajemnie nie pozabijały, znaczy się będzie z tej inwestycji wielka kasiora!!!

Data: 2019-12-07 23:05:59
Autor: Maciek
W dniu 07.12.2019 o 09:41, Ignac pisze:
Dokładnie, gdyż następne 10 lat będziemy czekać na połączenie obu ddr-ów przez most autostradowy w Tyńcu. No taka władza, panie.

Co do terminów, możesz mieć rację.

Przy okazji trochę historii ..ile już to lat wisi i dynda bez połączenia z resztą dróg ;-)

https://tinyurl.com/vjdydy8

Najlepszy końcowy opis.

Data: 2019-12-07 14:44:11
Autor: Ignac
[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!
Macku, dokładnie. Mam nadzieję, że udowodniłem dlaczego od 20 lat taką władzę mam w głebokim nieposzanowaniu. Bo nie potrafi spełnić, przez dekadę, tak drobnych naszych oczekawanian, czyli 200-300 m uczciwego ddr-a!

Data: 2019-12-09 10:13:24
Autor: Maciek
W dniu 07.12.2019 o 23:44, Ignac pisze:
Macku, dokładnie. Mam nadzieję, że udowodniłem dlaczego od 20 lat taką władzę mam w głebokim nieposzanowaniu. Bo nie potrafi spełnić, przez dekadę, tak drobnych naszych oczekawanian, czyli 200-300 m uczciwego ddr-a!

No właśnie i to na drodze, która jest wręcz taką naszą wizytówką.
Jak ktoś "napływowy" pyta się, gdzie mógłby jechać rowerem od razu odpowiedzią jest Tyniec ;-).

IMHO cały odcinek od strony Skawiny po Grabie a jest to przecież część dużo większego przedsięwzięcia (WTR), powinien być już dawno dokończony.

Doskonale wiesz jak jest w drugą stronę - jechać trzeba kilka km. drogą aby wbić się na wał.
Za miastem wszystko da się zrobić - w mieście nie da rady od lat.

Poza tym kierunek -> Niepołomice ma nieporównywalnie więcej do zaoferowania niż zapiekanka i browar w Tyńcu pod parasolem ;-).

Na koniec, jeszcze temat dla Ciebie :) Wiadomo, ludziom rośnie gul przez te wszystkie betony dookoła. Coś trzeba robić - więc co? Idzie moda na nowoczesne parki!

https://tinyurl.com/wudhwce

....w okolicznościach.. tego... przyrody i niepowtarzalnej.

(ruchliwa droga, tramwaje, smród, hałas, miłego wypoczynku)

Data: 2019-12-07 22:51:29
Autor: Maciek
[...]

Przeglądnąłem ten odcinek, chodziło chyba o to aby zachować ciągłość DDRu z dalszym odcinkiem przy Widłakowej:

https://goo.gl/maps/EL3TGiPVy1A4MtdC9

... i jak widać tutaj jest już całkiem wesoło, szczególnie dla Ciebie :D Pamiętaj aby na rolkach jechać tym zieleńcem po lewej, znaczy poboczem w stronę słupa i obserwować nadjeżdżające pojazdy.

Dalej już jest bułka z masłem, mamy co kawałek na krzyżówkach B-1 z wykluczeniem rowerów więc "bezpiecznie" ;-)

https://goo.gl/maps/t2JSbtwiPTEY7M5L8

Wygląda na to, że jest sporo fragmentów do ponownego "ogarnięcia".

[krk] ścieżka rowerowa - zobacz, zgadnij i nic nie wygraj!