scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle

Data: 2009-02-27 14:24:33
Autor: (pj)
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle

Zachęcony apelem Watsona, rodzaj podsumowania w temacie j.w.

Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest:
A) złe, wkurzające, nieuczciwe (?), itepe...
B) dobre, celowe, itepe..
???

Za (A):
1. zwiększa liczbę głupich postów na p.r.m.;
2. zaburza stajla i preclo-wizerunek :-P
3. generuje nieprawdziwe wrażenie wielokrotnie większej liczby czytelników scigacza, niż w rzeczywistości (kasa, reklamy, etc);
i - last but not least - nie generuje nowych, ciekawych znajomości :-(

Za (B)..? .. hmmm....
może: odświeża krew? ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-02-27 15:54:58
Autor: Ireneusz Dyła

Użytkownik "(pj)"  napisał w wiadomości ...

[...]

Tak mysle i mysle i nie moge nic wymyśleć w sprawie VS
Myślę więc, że to nie istnieje jako istotna część motocyklowej
rzeczywistości.
Jak dla mnie, to po innego grzyba zaglądam na scigacza, a po innego tutaj.
Żaden konflikt nie zachodzi. Problem zawyżania liczby odwiedzin
scigacza przez chcących dostać się do naszego elitarnego stowarzyszenia
jest klasycznym podziałem kłaka na 4 i przypomina mi niegdysiejsze wojny
tutaj toczone w sprawie ogormnych kosztów ponoszonych przez muszących
ściagać przez modem nieflitrowane po skrótach nagłówków wątki.
Zdaje się, że był to wzrost kosztów na niebagatelną kwotę 0,14 grosza/miesiąc.
Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu,
a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-02-27 16:10:39
Autor: Watson
Ireneusz Dyła wrote:
Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez
sensu, a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

Magic dodaj to jako motto do FAQ

Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

Otwartość, kultura i dystans. :)

(chyba kaznodzieją zostanę ;P)
--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-02-27 07:55:12
Autor: gildor
On 27 Lut, 16:10, "Watson" <pkrze...@gmail.com> wrote:
Ireneusz Dyła wrote:
> [...]

My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

to ja mogę być skarbnikiem (zanim MadMax doczyta)

- gildor

Data: 2009-02-27 21:46:53
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Ireneusz Dyła wrote:
> [...]

Otwartość, kultura i dystans. :)

(chyba kaznodzieją zostanę ;P)

to ja mogę być skarbnikiem (zanim MadMax doczyta)

Widziałem.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska                      __| _ \__  /_ |_ |   \   \
http://www.madmax.riders.pl                   (_ | __/   /   |  | (  |(  |

Data: 2009-02-27 13:36:56
Autor: kjsilaslow
Ireneusz Dyła wrote:
> [...]

My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

O, nie, za latwo bys chcial.

Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

Poniewaz gdyz:
spolecznosc ma reguly, profil, historie. I to dosc dluga.
A terazniejszosc a to jest taki punkt w tej historii ze....
strona precli na naszej klasie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
czasow co by latala starszym po piwo.

Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
Po pol roku trzepnalem drzwiami.

Otwartość, kultura i dystans.  :)

Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
to mi sie udalo nabrac.

KJ

Data: 2009-02-28 00:22:38
Autor: marider
kjsilaslow@gmail.com pisze:
Ireneusz Dyła wrote:
Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez
sensu, a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

Magic dodaj to jako motto do FAQ

Popieram ;]

Otwartość, kultura i dystans.  :)

I czytanie miedzy wierszami. Tu mozna pocwiczyc ;)

Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
to mi sie udalo nabrac.

Prawnicy tez mieli taki swoj MC klubik w Wawie - "Rajlawenpis" (pisze fonetycznie bo nie pamietam juz jak to szlo w poprawnej formie). Chyba sie rozpadl bo sluch o nich zaginal.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-02-28 00:58:58
Autor: lesor
On 27 Lut, 22:36, kjsilas...@gmail.com wrote:

Otwartość, kultura i dystans.  :)

Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
to mi sie udalo nabrac.

a moze przy tych mentalnych porzadkach, warto zalozyc watek
HC vs pl.rec.motocykle ?
;-)

--
pozdrawiam, lesor
CB13

Data: 2009-02-28 11:02:45
Autor: Terror
Dnia 28-02-2009 o 09:58:58 lesor <lesor@op.pl> napisał(a):

[...]

budzisz potwora, Lesorku ;)

--
Trr | B12 | X360 | PSP | GG: 52182

Data: 2009-03-01 23:40:32
Autor: gildor
On 28 Lut, 09:58, lesor <le...@op.pl> wrote:
> [...]
> to mi sie udalo nabrac.

a moze przy tych mentalnych porzadkach, warto zalozyc watek

gupek. wyobrażasz sobie krzyki oburzenia, jak zrobimy tu sobie taki
czat z łanlajnerami, doterami... a jak już zaczniemy nemrodyzować w
kocyliard postów, gdzie połowa wypowiedzi to mikołaizmy. że już nie
wspomnę o nieuniknionej dyskusji wyższości woka nad syndromem Wiewióra
leżącym na moim podwórku w towarzystwie demonów...
a walnę se nawet delimiterem, bo Madziuli i tak nie uświadcze...

--
- gildor

Data: 2009-03-02 12:39:20
Autor: Watson
gildor wrote:
[...]

Podsumowujac HC to czat, a nie altarnatywa :)

Data: 2009-03-02 13:22:36
Autor: lesor
Watson wrote:
gildor wrote:
[...]

Nie nie, chodzilo mi o cos na ksztalt poczatkowe wnioski PJa:
zwiekszanie, zmniejszanie liczby gupich postow,
styl,
wiecej/mniej ciekawych ludzi, ciekawych tematow
pojawianie sie/znikniecie informacji o preclowych spotkaniach

A ogolnie rzecz ujmujac - o migracje czytelnikow/pisaczy.

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek

Data: 2009-03-02 12:37:02
Autor: Watson
Użytkownik wrote:
Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

Sila wlasnie tkwi w zmianach. Trzeba tylko na nie się umiec zalapac.
Pozne cesarstwo - podoba mi sie to porównanie.

[...]

Tak - o tym własnie mówie - otwartosc na zmiany :)

A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
czasow co by latala starszym po piwo.

W życiu! To bzdura. Nie widze powodu aby ktoś stawial mi browara w imie zaslug.
To nie klub, siła prm jest to ze kazdy moze tu zaistniec. W RL tez

Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
Po pol roku trzepnalem drzwiami.

Bo na kazdym z forów w koncu utworzy sie struktura, hierarchia.
I ci wyzej przechodza do obrony i utrzymania stanowisk.
A tu - hehe - nigdy. Pełna demokracja, ekstremalny egalitaryzm.

Otwartość, kultura i dystans.  :)

Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
to mi sie udalo nabrac.

Niektorym nic nie podpasuje, to kochaja prm, to nienawidza.
To nawet zabawne. Zwykle 3 lata i ludzie sie wypalaja.

Ale i tak wazniejsze jest to ze moglismy sie/ich  poznac dzieki prm.

Data: 2009-03-02 12:43:57
Autor: Arni
Watson pisze:

Niektorym nic nie podpasuje, to kochaja prm, to nienawidza.
To nawet zabawne. Zwykle 3 lata i ludzie sie wypalaja.

potem 3 lata przerwy i wracaja na kolejne 3 lata na liste :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-02 17:40:55
Autor: ErneST Rygielski

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:goggpp$cui$1inews.gazeta.pl...
Watson pisze:

potem 3 lata przerwy i wracaja na kolejne 3 lata na liste :)

Hahaha :))

ER

Data: 2009-03-02 18:59:17
Autor: Spider A.J.
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle

"ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> wrote
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał:
potem 3 lata przerwy i wracaja na kolejne 3 lata na liste :)

Hahaha :))

Ze niby chce zaznaczyc jaki to z niego precel wierny.
Lasuje sie i tyle :-P

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-02 19:40:06
Autor: ErneST Rygielski

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:goh72l$69n$1wueska.motocykle.org...

Ze niby chce zaznaczyc jaki to z niego precel wierny.
Lasuje sie i tyle :-P

No ba! Naklejki z pierwszej edycji jeszcze mam naklejone na kufry :))
A tak powaznie, to faktycznie zniklem jakies 3 lata temu. Czlowiek sie wzial na powaznie za  robote, pozniej rodzina, dziecko i motocykl razem z grupa poszedl w odstawke.
Dzisiaj juz troche sytuacja sie ustatkowala i mozna sobie spokojnie wieczorami przy kompie posiedziec i poczytac fajne rzeczy, a juz szczegolnie milo sie na duszy robi widzac stare znajome nicki! :))
Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla taka nieiekawa, i duzo starych grupowiczow wtedy rezygnowalo z pisania. Radosc wiec tym wieksza, ze widze tu dzis praktycznie cala stara gwardie :)))

No dobra, starczy slodzenia, bo mdlic zaczyna ;)

Pozdrawiam
ErneST

Data: 2009-03-02 20:08:02
Autor: Sir Piernik
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
ErneST Rygielski pisze:
....>8
> Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla
> taka nieiekawa, i duzo starych grupowiczow wtedy
> rezygnowalo z pisania.

Nie doczekales, widac do diagnozy (bo w koncu zdiagnozowalismy to niepokojace zjawisko!).
Poprostu paleczke przejeli mlodsi. Tak jak  w realu latali po piwo ;) tak na liscie wlasnie na nich spadl obowiazek odpowiadania na pytania "Co kupic na pierwsze moto", "Czemu nie odpala" "Co to PRI i czym sie rozni od ON"...

Mnie np juz mdlilo gdy odpowiadac musialem po raz tysieczny "Jakie ma byc napiecie ladowania akumulatora" :)))

A czytac wogole to przestalo niewielu, widac to bylo od czasu do czasu jak "wylazili z podziemia" by np nawrzucac Jacotowi albo pogratulowac nowiutkiego precelka. Oj, posypalo sie, posypalo! widac to nawet na Piernikach:
http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/Moto/Pierniki/cwdata/100_5491.html) :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-03-02 21:09:24
Autor: Norbi
Sir Piernik pisze:

Mnie np juz mdlilo gdy odpowiadac musialem po raz tysieczny "Jakie ma byc napiecie ladowania akumulatora" :)))

Bo nikt nie moze sobie pojezdzic i sie wyladowac - wiec wylewaja
swoje zale tutaj :)

a tak pozatym - to nastepnym razem kolanko w lewo bardziej :D
http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/Moto/Pierniki/cwdata/100_5496.html

Norbi
KFazer'03

PS - co sie stanie jak bede mial za male aku do moto ? :D
Powinien byc WP12-b a bylo/jest wlozone YTX9-BS

Z ciekawosci pytam czy ma to jakies zgubne skutki ?
Bo moto odpala bez problemow...

Data: 2009-03-02 22:55:55
Autor: Sir Piernik
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
Norbi pisze:
....>8
> a tak pozatym - to nastepnym razem kolanko w lewo bardziej :D

Chlopie, szczesliwy bylem ze sie zwyczajnie nie zabilem!
Trzeci dzien na nowo kupionym bandziorze! :)

> PS - co sie stanie jak bede mial za male aku do moto ? :D
> Powinien byc WP12-b a bylo/jest wlozone YTX9-BS

Nic sie nie stanie.
Olowiowe maja tak samo, jakie wielkie by nie byly!
Od pewnego napiecia (2,7V na cele) akku sie broni przed przeladowaniem. Teoretycznie duzy alternator, wydawalo by sie, moze przeladowac akumulator ale to nieprawda. Jesli alternator nie da wiecej niz 16 V to nie ma obawy przeladowania.

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-03-02 20:27:48
Autor: Spider A.J.
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle

"ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> wrote

No ba! Naklejki z pierwszej edycji jeszcze mam naklejone na kufry :))

ESTR ale ja pisalem o Slawku :-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-02 22:04:03
Autor: Easy

Użytkownik "ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> napisał w wiadomości news:goh9f6$75f$2wueska.motocykle.org...

[...]

skad ja to znam?

[...]

no.. witaj wsród zywych ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-27 16:15:56
Autor: K.M.C.
Watson pisze:

[...]

ototot genialny pomysł, nie sztuka jest w koncu umiec jezdzic, sztuka jest umiec o tym opowiadac ;-) Mlody motocyklista trafiajacy na precle, nie jest naczyniem ktore trzeba napelnic, ale pochodnia, ktora tu umiejetnie sie rozpala.

ozszejapierdolekurwa :O

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 16:31:19
Autor: huck
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle

Użytkownik "Watson" <pkrzemin@gmail.com> napisał w wiadomości news:go8vpm$cln$1inews.gazeta.pl...
/.../
Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

Otwartość, kultura i dystans. :)
 Ot.. kurwa i dupa
z wizerunku brudnego i złego motocykielisty
całe szczescie ze poniektóre stare precle stoją
na strazy i "czyszczom" przykladnie coraz to pojawiajcych sie nowych
którzych wiatr historii przynosi z sikacza :-))
huck

Data: 2009-02-27 21:27:01
Autor: lesor
Watson wrote:
Ireneusz Dyła wrote:
Za to nas właśnie nie lubią.
Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu

My wiemy jak jest, z tą jazda także.

Watson, a kto wytykal ostatnio komus ze chce jezdzic?
Ty preclu! Tyyy.
Zdziadziales, oj zdziadziales. ;-))
Pisz wniosek urlopowy i pakuj pudelka! :)

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek

Data: 2009-03-02 12:20:09
Autor: Watson
lesor wrote:
Watson wrote:
Ireneusz Dyła wrote:
Za to nas właśnie nie lubią.
Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu

My wiemy jak jest, z tą jazda także.

Watson, a kto wytykal ostatnio komus ze chce jezdzic?
Ty preclu! Tyyy.

Byłeś przecież pozytywnym przykładem świra który w czasie wolnym jedzie zwiadzac Europe.
Jadac nonstop. Takich przykladów jest wiecej  :) chocby Irek.

Zdziadziales, oj zdziadziales. ;-))
Pisz wniosek urlopowy i pakuj pudelka! :)

A to nie rozumiem. Mam się stad wyprowadzić? ;-)

Data: 2009-03-02 15:51:07
Autor: Ireneusz Dyła

Użytkownik "Watson"  napisał w wiadomości

Byłeś przecież pozytywnym przykładem świra który w czasie wolnym jedzie zwiadzac Europe.
Jadac nonstop.

I tak na końcu liczy się tylko jazda, a Europa ma tę zaletę, że nie
da się tak szybko wrócić z byle powodu jak sie już wyjedzie.
W Polsce to zupełnie inna skala...zbyt mały kraj żeby się
nie dało usprawiedliwić niemożliwości wyjazdu ;-)
W tej chwili tak mi duszno, że nawet na desce do prasowania
bym pojechał.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-02-28 07:27:44
Autor: Magic
Watson pisze:
Ireneusz Dyła wrote:
Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez
sensu, a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

Magic dodaj to jako motto do FAQ

Nie :) Ale miło że nadal pisze "my", nie ? ;)

Otwartość, kultura i dystans. :)

A to zawsze.

(chyba kaznodzieją zostanę ;P)

Czy mógłbyś jednak w końcu kupić tę 600 na tor ? Nie mam motywacji.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-02 12:43:23
Autor: Watson
Magic wrote:

Czy mógłbyś jednak w końcu kupić tę 600 na tor ? Nie mam motywacji.

Jesteś leszcz jezeli w czerwcu nie bedziesz ganiał poniżej 1.50 kólko
Wzrosła motywacja? ;P

Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.

Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

Data: 2009-03-02 22:04:56
Autor: Easy

Użytkownik "Watson" <pkrzemin@gmail.com> napisał w wiadomości news:goggot$d97$1inews.gazeta.pl...
Magic wrote:

[...]

A Ty znów o kobietach ;))

Data: 2009-03-03 08:04:28
Autor: Magic
Easy pisze:

Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.

Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

A Ty znów o kobietach ;))

ROTFL :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-03 08:08:38
Autor: Magic
Watson pisze:
Magic wrote:

Czy mógłbyś jednak w końcu kupić tę 600 na tor ? Nie mam motywacji.

Jesteś leszcz jezeli w czerwcu nie bedziesz ganiał poniżej 1.50 kólko
Wzrosła motywacja? ;P

Na mnie takie sztuczki nie działają :-p

Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.

Tego sie właśnie obawiam - popatrz na Oskaldowicza ;)

Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

No. Zajebiste hobby na czas kryzysu :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-05 17:14:35
Autor: Tadek / Motostore
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
Watson wrote:
[-- -]
Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.
Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

Niestety (vide: Tajemnica 3) prawde ten pan pisze. Szok serotoninowo-dopaminowy jest nie do odparcia (Tajemnica 2), potem jak kazdy odurzony (Tajemnica 1) robisz glupstwa (?) i nie poznawszy jeszcze dobrze Tajemnicy 3 - rzucasz sie w wir tej platnej milosci, ktora w koncu wyssawszy z ciebie ostatni grosz, szyderczo objawia swoje prawdziwe oblicze. A mimo to nie mozesz suki od siebie odpedzic.

--
Pzdr,
 Tadek / Motostore.

Data: 2009-03-05 21:26:26
Autor: Grzegorz Rogala
Watson pisze:

Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

Nie ta kolejnosc, trzecia tajemnica jest najwyzszym stopniem wtajemniczenia..

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-03-06 11:40:38
Autor: Watson
Grzegorz Rogala wrote:
Watson pisze:

Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

Nie ta kolejnosc, trzecia tajemnica jest najwyzszym stopniem
wtajemniczenia..

No i jest najwyzszy :)

Ciesze sie ze sie zgadzacie.

Data: 2009-02-27 21:30:31
Autor: Easy

Użytkownik "Ireneusz Dyła" <idyla@opole.gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości news:go8uvq$7n9$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "(pj)"  napisał w wiadomości ...

Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu,
a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

bo zima panie...

zrobi sie cieplo to nikt nie bedzie pierdzielil bez sensu bo nie bedzie miał czasu.

Data: 2009-02-27 22:39:32
Autor: Kuczu
Easy pisze:

zrobi sie cieplo to nikt nie bedzie pierdzielil bez sensu bo nie bedzie miał czasu.

Ja bede mial czas bo wtedy moze motocykl skoncze. Na razie czasu nie mam bo robie :) A potem to luz, przeciez wszyscy wiedza ze hajleje nie jezdza.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-02-27 18:17:36
Autor: masti
Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:24:33 +0100, (pj) napisał(a):

[...]

złe jak każda bramka www-usenet z możliwością pisania

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-02-27 20:36:59
Autor: Kefir
scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
Elou!
(pj) wrote:

[...]

Wielokrotnie juz podejmowano dyskusje, lecz ma ona sens podobny jakbysmy madrze radzili nad ordynacja wyborcza w bananowej republice i slali tam swoje memorialy.
Mozna, jak Wats, szukac pozytowow stanu na ktory mamy zero wplywu, mozna tez, po prostu, filtrowac belkot.
To tylko Internet, choc chodza sluchy ze mozna i za to brac w pysk. Tym bardziej grzecznie tule morde i EOT.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle