se k770i - nie mozna odpalic javy

Data: 2013-10-22 23:58:06
Autor: jg
se k770i - nie mozna odpalic javy
hej,

w moim leciwym sony ericsson k770i cos sie nagle przestawilo (byc moze
zaraz po restarcie). zniknely mi dzwonki niefabryczne i, poza 3 grami
wgranymi fabrycznie, nie da sie uruchomic wgranych programow java (-
komunikat 'currently not available' i ikonka przekreslonego kluczyka). nie jest to wina braku odczytu jakiejs karty pamieci - nie mam takowej...
nie wszystko niefabryczne zniknelo - np. zdjecia, muzyka sie ostaly.

szukalem w opcji security->certificates (java certificates i trusted
certificates). wszystkie daty ich obowiazywania jeszcze nie minely.

ktos sie spotkal z czyms takim?

dzieki.

--
jg

Data: 2013-10-23 08:41:08
Autor: a
se k770i - nie mozna odpalic javy
Chyba padł soft. Trzeba by wgrać czysty na nowo (oczywiście zgrać wcześniej zdjęcia itp. z telefonu)

se k770i - nie mozna odpalic javy