sedan / hatchback za 30-35k

Data: 2009-09-07 22:16:37
Autor: Maciej Loret
sedan / hatchback za 30-35k
Witam.

5. Mazda 6 hatchback - 2.0 benz/diesel

Na przykładzie powyższego w wersji benzynowej, nie licząc ubezpieczenia, opon, tarcz+klocków, myjni, żarówek, parkingów, mandatów, zabezpieczeń czy przeglądu.
- 3,5l oleju 5W30 +filtr+wymiana=250PLN
- filtr kabinowy+powietrza=100PLN
- obsług klimatyzacji=125PLN (co drugi rok 250PLN)
- zbieżność=120PLN
- płyn chłodniczy (co 4 lata) i hamulcowy (co 2 lata) z wymianą - około 200PLN
Awarie:
- nowy zacisk hamulcowy+renimacja starego+robocizna 690PLN
- zainjąca się szyba kierowcy - czyszczenie, dmuchani, smarowanie, de/montaż tapicerki 100PLN
- spawanie tylnego podwieszenia tłumika 40PLN
- znalezienie przyczyny braku poziomowania ksenonów (rozpięta wtyczka) 200PLN

Auto bardzo wdzięczne, jeśli najważniejszym kryterium jest niska awaryność.

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-08 00:54:34
Autor: harry keogh
sedan / hatchback za 30-35k
On 7 Wrz, 22:16, "Maciej Loret" <maciej.lo...@plusnet.pl> wrote:
Witam.

> 5. Mazda 6 hatchback - 2.0 benz/diesel

Auto bardzo wdzięczne, jeśli najważniejszym kryterium jest niska awaryność.

Nie jest to najważniejsze kryterium.
Do mazd mam sentyment z racji tego, że 323F to był mój pierwszy,
całkowicie własny samochód, ze swojej pensji kupiony :)

Niemniej jednak jest ich na rynku mało, trudno więc kupić sensowny
egzemplarz.

Krzysiek

Data: 2009-09-08 17:45:58
Autor: Maciej Loret
sedan / hatchback za 30-35k
Witam.

Niemniej jednak jest ich na rynku mało, trudno więc kupić sensowny
egzemplarz.

Jeśli myślisz o benzynie kupionej w Polsce, to jest to prostsze niż milion w środę, milion w sobotę.
Ale niewiele prostsze...
Za to za Nysą i Odrą jest odwrotnie. Większość rynku wtórnego, to benzyny. Nic tylko przebierać...