Data: 2009-09-07 22:16:37 | |
Autor: Maciej Loret | |
sedan / hatchback za 30-35k | |
Witam.
5. Mazda 6 hatchback - 2.0 benz/diesel Na przykładzie powyższego w wersji benzynowej, nie licząc ubezpieczenia, opon, tarcz+klocków, myjni, żarówek, parkingów, mandatów, zabezpieczeń czy przeglądu. - 3,5l oleju 5W30 +filtr+wymiana=250PLN - filtr kabinowy+powietrza=100PLN - obsług klimatyzacji=125PLN (co drugi rok 250PLN) - zbieżność=120PLN - płyn chłodniczy (co 4 lata) i hamulcowy (co 2 lata) z wymianą - około 200PLN Awarie: - nowy zacisk hamulcowy+renimacja starego+robocizna 690PLN - zainjąca się szyba kierowcy - czyszczenie, dmuchani, smarowanie, de/montaż tapicerki 100PLN - spawanie tylnego podwieszenia tłumika 40PLN - znalezienie przyczyny braku poziomowania ksenonów (rozpięta wtyczka) 200PLN Auto bardzo wdzięczne, jeśli najważniejszym kryterium jest niska awaryność. -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl |
|
Data: 2009-09-08 00:54:34 | |
Autor: harry keogh | |
sedan / hatchback za 30-35k | |
On 7 Wrz, 22:16, "Maciej Loret" <maciej.lo...@plusnet.pl> wrote:
Witam. Nie jest to najważniejsze kryterium. Do mazd mam sentyment z racji tego, że 323F to był mój pierwszy, całkowicie własny samochód, ze swojej pensji kupiony :) Niemniej jednak jest ich na rynku mało, trudno więc kupić sensowny egzemplarz. Krzysiek |
|
Data: 2009-09-08 17:45:58 | |
Autor: Maciej Loret | |
sedan / hatchback za 30-35k | |
Witam.
Niemniej jednak jest ich na rynku mało, trudno więc kupić sensowny Jeśli myślisz o benzynie kupionej w Polsce, to jest to prostsze niż milion w środę, milion w sobotę. Ale niewiele prostsze... Za to za Nysą i Odrą jest odwrotnie. Większość rynku wtórnego, to benzyny. Nic tylko przebierać... -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl |
|