sędzia kalosz

Data: 2014-12-02 06:27:37
Autor: Olivander
sędzia kalosz
Data: 2014-12-02 15:48:48
Autor: Czeslaw Wisniak
sedzia kalosz
http://www.tvn24.pl/sedzia-zderzyl-sie-z-rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-sprawa,491882,s.html

Nie widze w tym nic dziwnego. W koncu nie po to zostal sedzia......:)
POza tym jak widac ludziom to odpowiada ;)

Data: 2014-12-03 05:22:03
Autor: kolej.nakolej
sędzia kalosz
Ciekawe. Ja miałem podobny przypadek, tylko wycofując samochodem na drogę główną z parkingu spomiędzy dwóch dostawczaków i się stłukłem z innym autem. Nie było tłumaczenia o braku widoczności, policjant powiedział, że miałem OBOWIĄZEK postarać się o pomoc innej osoby. 300PLN mandatu + 5 punktów karnych na konto. Tylko ja nie jestem żadnym sędzią.

Data: 2014-12-04 06:47:14
Autor: Olivander
sędzia kalosz
inny kwiatek sądowy
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zaczal-sie-proces-rowerzysty-ktory-zglosil-policji-wykroczenie-n85755.html

Podobnie jak w kwiatuszku inicjującym wątek, vox populi wskazuje na rowerzystę kciukiem w dół. Dobić.

Data: 2014-12-05 16:50:58
Autor: Andrzej Ozieblo
sędzia kalosz
W dniu 2014-12-04 15:47, Olivander pisze:
[...]

Sredniowiecze. Buractwo. Coz wiecej powiedziec. Mam nadzieje, ze ludzie beda sie powoli cywilizowac i takich burackich komentarzy bedzie coraz mniej. Ale nie do konca zrozumialem. Wyprzedzany rowerzysta, sam, z wlasnej woli, wyslal nagranie do policji czy tez, i tego wlasnie nie rozumiem, byl o to przez policje proszony? Jesli to drugie, to zupelnie nie rozumiem dlaczego i przez kogo jest oskarzony. Przez policje, ktora go wczeniej prosila o nagranie? Nie trzyma sie kupy.

Data: 2014-12-05 21:56:57
Autor: Alf/red/
sędzia kalosz
On 05/12/14 16:50, Andrzej Ozieblo wrote:
Wyprzedzany rowerzysta, sam, z wlasnej woli, wyslal nagranie do policji

Tak. W ramach akcji stop buractwu drogowemu, wyślij nam filmik a drań dostanie mandat zaocznie, czy jakoś tak.
Materiały w TV są powierzchowne, żeby nie powiedzieć stronnicze. Np. malują na zielono pasek wzdłuż krawężnika, jakoby tam powinien rowerzysta jechać. Chociaż bywają sugestie, jakoby rowerzysta mógł wyprzedzać (no może mógł), albo chciał skręcać w lewo (nie chciał, bo nie bardzo jest dokąd, zresztą widać że później jedzie prosto, no chyba był w szoku i zapomniał).
Tylko w jednej relacji, nie pamiętam której, było tło: policja wcześniej odmówiła asysty masy, bo mieli na głowie dwie inne duże imprezy, więc kolumna była samotrzeć. Ale była kolumna, więc normalne jest, że ktoś jedzie przy samej prawej, a ktoś bliżej środka.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-05 22:36:28
Autor: m
sędzia kalosz
W dniu 05.12.2014 21:56, Alf/red/ pisze:
więc
kolumna była samotrzeć.

Tj były 3 osoby w kolumnie czy była kolumna i jeszcze 2 inne?

p. m.

Data: 2014-12-06 01:56:43
Autor: Akarm
sędzia kalosz
W dniu 2014-12-05 o 21:56, Alf/red/ pisze:
kolumna była samotrzeć. Ale była kolumna, więc normalne jest, że ktoś
jedzie przy samej prawej, a ktoś bliżej środka.

Trzech rowerzystów nie da rady jechać jeden za drugim?
Bez wygłupów!

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2014-12-06 10:48:31
Autor: Alf/red/
sędzia kalosz
On 06/12/14 01:56, Akarm wrote:
Trzech rowerzystów nie da rady jechać jeden za drugim?

Było ich trzech na krzyż, lepiej? Nie wiem czy by dali radę, nie to jest powodem afery, a czepialstwo policji.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 07:53:38
Autor: cytawa
sędzia kalosz
  Alf/red/ pisze:

kolumna była samotrzeć.

Czy to byla kolumna 3 osobowa?

Jan Cytawa

Data: 2014-12-08 04:49:56
Autor: Olivander
sędzia kalosz
Czy to byla kolumna 3 osobowa?
14 osób, siedem par

Data: 2014-12-08 14:13:08
Autor: Alf/red/
sędzia kalosz
On 08/12/14 13:49, Olivander wrote:
Czy to byla kolumna 3 osobowa?
14 osĂłb, siedem par

Cytawa sie przywalił do użycia słowa "samotrzeć", mimo że już to skomentowałem w innych przywałach.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-06 09:52:37
Autor: Piotr Kosewski
sędzia kalosz
On 2014-12-03 14:22, kolej.nakolej@gmail.com wrote:
[...]

Znajomość PoRD wciąż słaba w narodzie, nie?
Art.23

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-12-07 13:59:37
Autor: Olivander
sędzia kalosz
Nie, to ten problem.
To art.32.1

Bylem tam. Liczba rowerzystów była legalna, kolumna była krótka. (Niestety, Gdyńska Masa bywa czasem bardzo nieliczna. Znieczulica. Przez to nie spełnia podstawowego zadania - agitacji rowerzystów. Ale przyzwyczaja kierowców, a to już coś.) Niebezpiecznych buraków było wtedy więcej, ten akurat mi nie zalazł za skórę bardziej niż paru innych. Dlaczego tylko ten filmik posłano, a nie całość - nie wiem. To nie była moja kamera, ani moja inicjatywa. Takie wysyłanie filmów policji bywa ryzykowne, ale może warto. Pójdzie hyr i motoburaki będą się trochę cykać, i może będą mniej rozrabiać. Gdyby nie film z tamtym sędzią, rowerzysta nie zainteresował by mediów, nie nagrały by burackich wypowiedzi sędziego. Kropla drąży. Może kiedyś wydrąży.

Data: 2014-12-09 04:41:18
Autor: kolej.nakolej
sędzia kalosz
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 09:49:46 UTC+1 użytkownik Piotr Kosewski napisał:
On 2014-12-03 14:22, kolej.nakolej@gmail.com wrote:
> [...]

Znajomość PoRD wciąż słaba w narodzie, nie?

Ok, generalnie moja uwaga dotyczyła tego , że skoro ja nie widziałem to miałem obowiązek posłużenia się innymi ,którzy widzieli. Tylko przywołany paragraf dotyczy "Wymijania, omijania, cofania". A to co zrobił pan sędzia to "przecinanie się kierunków ruch" a tam nie ma nic o obowiązku dodatkowej pomocy przy braku widoczności. Czyli rowerzysta został potrącony zgodnie z prawem?

Data: 2014-12-05 02:33:12
Autor: Piotr Ratyński
sędzia kalosz
W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 15:27:38 UTC+1 użytkownik Olivander napisał:
http://www.tvn24.pl/sedzia-zderzyl-sie-z-rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-sprawa,491882,s.html

Znany sędzia potrącił dwóch pieszych na pasach i prosi przybyłych
policjantów o łagodne potraktowanie sprawy. No dobra, mówi policjant,
Józek pisz, pierwszy - nieumyślne wtargniecie na jezdnię 100,-zł
mandatu, a ten drugi ranny - wtargnięcie + usiłowanie ucieczki z miejsca
wypadku 500,-zł mandatu, ranny został w czasie pościgu.

--
Piotr Ratyński

Data: 2014-12-08 13:59:42
Autor: Remigiusz Zukowski
sędzia kalosz
W dniu 2014-12-02 o 15:27, Olivander pisze:
http://www.tvn24.pl/sedzia-zderzyl-sie-z-rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-sprawa,491882,s.html

Tą sprawą zainteresował się dzisiaj Zbigniew Stonoga. Dzwoni po prokuratorach i sądach i robi dym (filmy z rozmów są na bieżąco publikowane na jego fanpejdżu), ciekawe czy to coś ruszy?

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2014-12-10 00:21:47
Autor: Olivander
sędzia kalosz
"lepiej mieć beemwiczkę
niż rower i pękłą piszczel"
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17103320.html

tu Praństwo i Prawo "teoretyczne" reprezentowali policjanci

 kolejne zdarzenie typu "nic się nie stało, możesz się przeca odwoływać (jak zapłacisz)"

sędzia kalosz