sędzia meczu legia-arka

Data: 2010-11-20 21:42:24
Autor: Sklavin
sędzia meczu legia-arka

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ic8i63$eg9$1@news.onet.pl...

Czy ktoś w ogóle sprawdza kto tu przyjeżdża sędziować mecze? Ostatnio pan ekspert od kontrowersji w Lidze+ chwalił się, że to on był pomysłodawcą tego projektu, moje gratulacje.

Może to wybieg taktyczny ze strony PZPN. Wiadomo, że prokuratura z Wrocławia do Japonii delegacji nie wyśle ;-)

Data: 2010-11-20 22:22:27
Autor: Fidelio
sędzia meczu legia-arka
[...]

Obawiam się, że bycie kiepskim sędzią nie podlega ściganiu ;-)

sędzia meczu legia-arka