sedzina A. Matlak

Data: 2010-06-16 14:49:00
Autor: 666
sedzina A. Matlak
"Sędzia przewodnicząca Agnieszka Matlak zostala powołana do pełnienia urzędu na stanowisku sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego przez prezydenta Aleksandra Kwasniewskiego w roku 2001.
(M.P. z dnia 31 grudnia 2001 r.)"

"Sędzia Agnieszka Matlak wydala w roku 2006 korzystny wyrok dla Wojciecha Jaruzelskieego w sporze z Janem Przedpełskim, spadkobierca przedwojennego właściciela willi na Mokotowie, w której mieszka teraz generał.
Odebrano go Przedpełskim po wojnie na mocy tzw. dekretu Bieruta. Przedpełscy chcą, by generał się wyprowadził i zwrocił im wille."

Fragment uzasadnienia wyroku, jakie 26 września 2005 roku napisała sędzia Agnieszka Matlak (sygn. III C 1225):

'Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego'.

Data: 2010-06-16 15:03:54
Autor: 666
sedzina A. Matlak
Data: 2010-06-16 17:12:42
Autor: Johnson
sedzina A. Matlak
To w końcu sędzia czy sędzina ??

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-16 17:18:20
Autor: mi
sedzina A. Matlak
  666 wrote:
'Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego'.

Wężykiem, Jasiu, wężykiem. Tak się w II PRL zamiata sprawy.

mi

Data: 2010-06-16 17:44:48
Autor: Icek
sedzina A. Matlak
[...]

ale nie ona pierwsza i nie ona ostatnia.

To wszystko to jest banda niedouczonych bandytow, ktorzy nie znaja przepisow
prawa, nie maja doswiadczenia, maja ochote porobic lody na boku. Nie grozi
im odpowiedzialnosc za czyny w tym przestepstwa.

Icek

Data: 2010-06-18 17:49:50
Autor: Lady_Heather
sedzina A. Matlak

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hvarep$e2t$1node1.news.atman.pl...

To wszystko to jest banda niedouczonych bandytow,

Zmien to - jest od groma uczelni prawnicznych - zapisz sie i zostan douczonym::))

LH

Data: 2010-06-19 07:10:46
Autor: ...
sedzina A. Matlak
Tak oczywiście.
Mój Ojciec rozpoczął studiowanie prawa podczas wojny, jeszcze będąc w ZWZ, póżniej w AK.
Po wojnie chciał naukę kontynuować.
W 1957/58 zapisał się na uniwesytet.
Gdzieś tak po drugim-trzecim wykładzie podeszło do niego dwóch kolegów w za dużych marynarkach:
"Co tu Kolega robi?
My tu Kolegi nie chcemy.
Prawo nie jest dla takich, jak Kolega"
No niestety przestraszył się - łatwo wtedy cegły na głowę spadały i duzo było nieznanych sprawców - i zrezygnował...
Tamci zapewne prawo skończyli, byli sędziami czy prokurwatorami, i wychowali dzisiejsze pokolenia Matlaków i im podobnych.
To widać w każdym sądzie i przy przyjmowaniu na każdą aplikację.

-- -- -

Data: 2010-06-19 00:22:51
Autor: BK
sedzina A. Matlak
On 19 Cze, 09:10, " ..." <j666.WYT...@gazeta.pl> wrote:

To widać w każdym sądzie i przy przyjmowaniu na każdą aplikację.

-- -- -

> Zmien to - jest od groma uczelni prawnicznych - zapisz sie i zostan

douczonym

Z tym przyjmowaniem na aplikacje to juz tylko historia lub urban mit.
Obecnie na kazda aplikacje wystarczy sie nauczyc i zdac test. Na
radcowska czy adwokacka nawet nie jest to specjalnie trudne (w zeszlym
roku 80% zdawalnosci), niewiele trudniej bylo z notarialna. Kolejna
rzecz, ze adwokatem/radca mozna zostac bez aplikacji i tez nie jest to
jakos specjalnie trudne.

Na aplikacjach prokuratorskich czy sadowych (czy nowej tzw. ogolnej)
tez jest calkiem sporo miejsc (w tym roku na ogolnej startuje 2 osoby
na miejsce) i od parku lat dostaja sie po prostu Ci co sie nauucza na
test/maja troche szczescia ;)

Tego co sie dzieje obecnie nie da sie w zaden sposob porownac do lat
50... nawet do 90... Jeszcze 2-3 lata i krajobraz zawodow prawniczych
zmieni sie znaczaco. Problem jest jeszcze faktycznie z sadami i tam
bedzie najdluzej (stosunkowo dluga droga awansu zalezna... wlasciwie
nie wiadomo od czego zalezna) trwala cala "przemiana" ale tez sie
kiedys doczekamy.

Data: 2010-06-20 12:03:14
Autor: mi
sedzina A. Matlak
BK wrote:
Tego co sie dzieje obecnie nie da sie w zaden sposob porownac do lat
50... nawet do 90... Jeszcze 2-3 lata i krajobraz zawodow prawniczych
zmieni sie znaczaco.

Zmieniać się będzie o wiele dłużej. Tak jak sędziowie z nominacji Rady Państwa do dziś przy ustracji czy wyciąganiu innych stalinowców z opresji powołują się na sprawiedliwości społeczne czy zasady współżycia społecznego. Wyższe instancje będą jeszcze przez lata skażone pomiotem wychowanym przez stalinowców.

  Problem jest jeszcze faktycznie z sadami i tam
bedzie najdluzej (stosunkowo dluga droga awansu zalezna... wlasciwie
nie wiadomo od czego zalezna) trwala cala "przemiana" ale tez sie
kiedys doczekamy.

Oby nie trwało to zbyt długo. Nam może i coraz mniej się chce, ale prędzej czy później nowa fala młodych wkurwionych zrobi nową porę roku ludów. Ten moment nadchodzi z wielu powodów, choćby fali bankructw państw UE. Będzie się działo...

mi

Data: 2010-06-21 08:41:48
Autor: Danusia
sedzina A. Matlak

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomości news:hvkp18$2r3$1news.onet.pl...

[...]

Tylko że stare przysłowie mówi że "jak wszedłeś między wrony to kracz jak i one".
Sądy same sie nie zmienią.

Data: 2010-06-19 09:28:49
Autor: Johnson
sedzina A. Matlak
  ... pisze:

"Co tu Kolega robi?
My tu Kolegi nie chcemy.
Prawo nie jest dla takich, jak Kolega"

Nie, no mówili do niego z dużej litery ??

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-19 10:54:59
Autor: Icek
sedzina A. Matlak
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości

> To wszystko to jest banda niedouczonych bandytow,

Zmien to - jest od groma uczelni prawnicznych - zapisz sie i zostan
douczonym::))

jak widze ze ktos mi parkuje na wjezdzie do garazu to mam sie zamienic w
policjanta, jak widze, ze sedzia nie daje rady to mam byc sedzia?

A jak widze, ze smieciarka nie zabrala wszystkich smieci to mam zamienic sie
w smieciarza ?

Jak widze suchy niezadbany trawnik w miescie to w ogrodnika? A jak widze jak
politycy sie odzywaja to w poloniste ?

Wystarczy, ze kazdy z powyzszych dobrze bedzie wykonywal powierzone mu
obowiazki zaczynajac od ludzi budujacych drogi, politykow i policjantow.

Icek

Data: 2010-06-20 10:59:38
Autor: 666
sedzina A. Matlak.
Nie wystarczy, niestety.
Najpierw trzeba wyp..... Tuska.

-- -- -

Data: 2010-06-21 11:41:38
Autor: Icek
sedzina A. Matlak.
Nie wystarczy, niestety.
Najpierw trzeba wyp..... Tuska.

zacznij od dyskusji kogo na jego miejsce a nie w druga strone.

Masz widze duza chec burzenia i dzielenia. Moze przelacz sie na budowanie i
rozwiazywanie problemow

Icek

Data: 2010-06-21 17:44:44
Autor: ąćęłńóśźż
sedzina A. Matlak.
Na dziś Kaczyńskiego.
Bez Samoobrony i LPR (choć też miały swoje i cele i zalety, Giertych był dobrym ministrem, ale niepotrzebnie był wicepremierem).

Zastanów się, kto obniżył podatki.
Poza Borowskim (ryczałt).

Zastanów się, kto w ciągu ostatnich 21 lat chciał wzruszyć mafię prawniczą.

Zastanów się, kto był za euro, a kto przeciw i jakbyśmy na tym wyszli.

Zastanów się, dlaczego Mazowiecki (protoplasta i guru Tuska) nie chciał wychodzić z układu Warszawskiego ani nie chciał wyprowadzać
wojsk radzieckich.

Itp. itd.

-- -- -

Data: 2010-06-21 23:08:49
Autor: mi
sedzina A. Matlak.
Icek wrote:
Masz widze duza chec burzenia i dzielenia.
                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Moze przelacz sie na budowanie i rozwiazywanie problemow
                        ^^^^^^^^^   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie łykaj tak bezrefleksyjnie propagandy i nie powtarzaj gładko agitacyjnych banałów. No bo co takiego pobudowano i rozwiązano dotąd?

Na 40 milionów mieszkańców tego państwa znajdzie sie na pęczki ludzi godnych a jedynie niewypromowanych. Polska polityka ma wybitnie charakter medialny. Ludzie głusują na panów z wąsem i panów bez wąsa tylko dlatego, że często widzi w telewizorni... i nie potrafi podać nawet jednego własnego argumentu na poparcie swojej decyzji.

mi

Data: 2010-06-22 09:27:53
Autor: Andrzej Lawa
sedzina A. Matlak.
mi pisze:
Icek wrote:
[...]

Jak dla mnie to typowa "mowa marketoida" ;)

sedzina A. Matlak