sedziowie powinni byc rozliczani!

Data: 2009-12-14 15:25:25
Autor: mi
sedziowie powinni byc rozliczani!

http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/256957,krakow-sad-ukaral-rowerzyste-za-zbyt-szybka-jazde,id,t.html

"S±d przychylił się do opinii biegłego i uznał go winnym spowodowania wypadku.
Odst±pił jednak od wymierzenia kary pieniężnej."

Hehe, no i jak pięknie sprawa zamieciona pod dywan. Kozła ofiarnego mamy, żeby
naiwniak się nie stawiał i nie składał apelacji to obędzie się bez kary,
policjantka złapała tym samym frajera (ubezpieczyciela) na koszty klepania
swojej maseczki.

"Biegły s±dowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował wypadek.
Jechał bowiem ulic±... zbyt szybko"

To już majstersztyk. Co my by¶my zrobili bez dyspozycyjnych biegłych, którzy
zaopiniuj± co tylko potrzeba?!

Wiwat polski wymiar załatwiactwa!

mi

Data: 2009-12-14 15:26:40
Autor: Liwiusz
mi pisze:

"Biegły s±dowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował wypadek.
Jechał bowiem ulic±... zbyt szybko"

   Też mnie to zastanawia. Czyżby przekroczył przepisowe 50km/h?

--
Liwiusz

Data: 2009-12-14 15:41:02
Autor: Andrzej Lawa
Liwiusz pisze:
mi pisze:

"Biegły s±dowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował
wypadek.
Jechał bowiem ulic±... zbyt szybko"

  Też mnie to zastanawia. Czyżby przekroczył przepisowe 50km/h?

Może jego rower wydawał dĽwięk "szższż" zamiast "skrzyp-chrzęst-pisk"? ;)

Data: 2009-12-14 15:58:19
Autor: Marcin [3M]
sedziowie powinni byc rozliczani!

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4b264e7e$1news.home.net.pl...
Liwiusz pisze:
mi pisze:

[...]

A może złamał zakaz zabraniaj±cy rowerom jazdy obok innych uczestników ruchu?

Data: 2009-12-14 16:55:52
Autor: Johnson
sedziowie powinni byc rozliczani!
W dniu 2009-12-14 15:26, Liwiusz pisze:

"Biegły sądowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował
wypadek.
Jechał bowiem ulicą... zbyt szybko"

Też mnie to zastanawia. Czyżby przekroczył przepisowe 50km/h?

Pomijając już wątpliwą dokładność prasy, jechanie z prędkością administracyjne dozwoloną nie oznacza że niektórych okolicznościach nie można uznać że ktoś jechał za szybko. Za szybko w stosunku do sytuacji na drodze.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-12-14 23:32:51
Autor: op23
sedziowie powinni byc rozliczani!

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

"Biegły s±dowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował wypadek.
Jechał bowiem ulic±... zbyt szybko"

  Też mnie to zastanawia. Czyżby przekroczył przepisowe 50km/h?

Oj rety, nie wyhamował to musi za szybko (do okoliczno¶ci)

sedziowie powinni byc rozliczani!