sejf do bankowozu - jaki najtańszy

Data: 2012-10-07 21:43:06
Autor: Myjk
sejf do bankowozu - jaki najtańszy
Sun, 07 Oct 2012 14:47:46 +0200, dddddd
Planuję przerobić osobówkę na bankowóz typu C i udowodnić że da się to zrobić dość tanio. Wszystko oczywiście opiszę na grupie :)
Tymczasem może ktoś się orientuje gdzie kupić najtańszy sejf odpowiedniej klasy podpadający pod tą ustawę?

Zadając takie elementarne pytania szczerze wątpię abyś dobrnął do połowy
zadania, a jeszcze bardziej wątpię, abyś zmieścił się niżej niż firmy
zajmujace się tym na codzień. Zresztą, nawet jeśli Ci się uda dobrnąć do
końca, to spodziewaj się od strzału kontroli skarbowej, posiadaj działaność
bezpośrednio związaną z przewozem pieniędzy i miej to należycie
udokumentowane albo będzesz miał najdroższy bankowóz na grupie. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-10-08 08:24:10
Autor: dddddd
W dniu 2012-10-07 21:43, Myjk pisze:
Sun, 07 Oct 2012 14:47:46 +0200, dddddd
Zadając takie elementarne pytania szczerze wątpię abyś dobrnął do połowy
zadania, a jeszcze bardziej wątpię, abyś zmieścił się niżej niż firmy
zajmujace się tym na codzień.

a co w tym elementarnego? z sejfami nie miałem po prostu do czynienia

[...]

faktura gotówkowa na 10000zł wystarczy? moim zdaniem tak, choć wiem że przez to mogłoby się sprawa w sądzie ciągnąć latami. Poza tym - jak mam zamiar wozić ludzi to najpierw kupuję autobus, a później szukam klientów, a nie odwrotnie. Prowadzenie DG jest na tyle nieprzewidywalne że czasem inwestujesz w coś co nie przynosi korzyści lub nie jest potrzebne

Lukasz

Data: 2012-10-08 11:26:20
Autor: R2r
W dniu 2012-10-08 08:24, dddddd pisze:
[...]

Ja z silnikami rakietowymi też, ale co tam, może zacznę budować sobie prom kosmiczny... :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-08 20:05:40
Autor: dddddd
W dniu 2012-10-08 11:26, R2r pisze:
[...]

czemu nie, jak kupisz silnik rakietowy z atestem...ale na to też zabronią odliczania vatu ;)
przecież nie chcę budować samochodu od podstaw, na sejfach się nie znam ale ogólnie na branży zabezpieczeń już tak i posiadam uprawnienia umożliwiające instalację systemów zabezpieczeń- może więc wystarczy żeby instalator systemu stwierdził zgodność jego z tym, tym i tamtym (w sensie monitorowania gps, jakości czy zgodności z normami - bo podkłada się pod tym swoimi uprawnieniami).

Lukasz

Data: 2012-10-08 14:36:01
Autor: huri_khan
sejf do bankowozu - jaki najtańszy
Dnia Sun, 7 Oct 2012 21:43:06 +0200, Myjk napisa³(a):

posiadaj dzia³ano¶æ
bezpo¶rednio zwi±zan± z przewozem pieniêdzy i miej to nale¿ycie
udokumentowane albo bêdzesz mia³ najdro¿szy bankowóz na grupie. :P

Musi byc przewóz pieniêdzy ?
Na grupie jaki¶ czas temu dosta³em odpowied¼, ¿e nawet mogê woziæ tam
pendrive z danymi, które s± dla mnie warto¶ciowe. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

sejf do bankowozu - jaki najtańszy