seksualne wybryki wśród kleru

Data: 2013-08-17 22:19:31
Autor: miś z okienka
seksualne wybryki wśród kleru
Jeśli pewna ilość chłopów ma szlaban na bzykanie, to jakiś statystyczny procent tych szlabanów będzie wyłamywanych. Tak było jest i będzie. Tylko kto się tym podnieca najbardziej? Dewotki z magla, czy ktoś, kto sam ma problemy seksualne?

Data: 2013-08-17 22:41:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kuolta$kln$1node1.news.atman.pl...
[...]

Prezes Kaczyński?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-17 23:38:23
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:520fe014$0$1253$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
|
| Prezes Kaczyński?

      słyszałeś gdzieś, żeby on się interesował takimi historiami? Bo jesli chodzi o ciebie, to owszem, czesto pastujesz na grupie tego rodzaju duperelki (uderz w stół, a Idzikowski zgłosi się sam :)

Data: 2013-08-18 09:23:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kuoqie$pda$1node1.news.atman.pl...

> [...]
chodzi o ciebie, to owszem, czesto pastujesz na grupie tego rodzaju duperelki
(uderz w stół, a Idzikowski zgłosi się sam :)

To on nie ma problemów seksualnych? Znalazł już partnera?

ubawiony

Data: 2013-08-18 14:25:30
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5210768a$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
> [...]
| > |
| > |

| To on nie ma problemów seksualnych? Znalazł już partnera?

Nie jestem jasnowidzem. Natomiast widzę twoje posty i ich tematykę.

Data: 2013-08-18 18:06:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kuqi6g$d8a$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |

| To on nie ma problemów seksualnych? Znalazł już partnera?

Nie jestem jasnowidzem. Natomiast widzę twoje posty i ich tematykę.

Nie mam nic do tematyki postów!
No to jak? Ma Jaruś partnera, czy tylko kot mu wystarcza? Jeśli nie wiesz, to bądź tak łaskawy i nie odpowiadaj.

ubawiony

Data: 2013-08-19 00:30:02
Autor: miś z okienka

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |
> [...]
| > | > |
| > | > |
| > |
| > |

| Nie mam nic do tematyki postów!

  nie masz nic do tematyki swoich pAstów, ale kto je tu wkleja? Kaczyński?

Data: 2013-08-19 09:11:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kuri5p$dcd$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > |
| > |

| Nie mam nic do tematyki postów!

 nie masz nic do tematyki swoich pAstów, ale kto je tu wkleja? Kaczyński?

Poważnie?

ubawiony

Data: 2013-08-24 15:07:32
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |

| > | > | > |
> [...]
| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| Poważnie?

A jak myślicie towarzyszu Idzikowski?
Wasze wypoŚciny świadczą o Kaczyńskim, czy bardziej o was?

Buuuuuuu-ha-ha-ha!

Data: 2013-08-23 23:50:45
Autor: Towarzysz Gnój
seksualne wybryki wśród kleru

> [...]
| > | > |
| > | > |
| > |
| > |

| Nie mam nic do tematyki postów!
| No to jak? Ma Jaruś partnera, czy tylko kot mu wystarcza?

A nie pytaliście go sami towarzyszu Idzikowski?
Swatów wam potrzeba?

Data: 2013-08-23 23:09:34
Autor: Towarzysz Gnój
seksualne wybryki wśród kleru

> [...]
| > |
| > |

| To on nie ma problemów seksualnych? Znalazł już partnera?

Zapytajcie go sami towarzyszu Idzikowski. Może jeszcze nie znalazł.

Data: 2013-08-24 09:09:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kv8ll5$3l2$5node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |

| To on nie ma problemów seksualnych? Znalazł już partnera?

Zapytajcie go sami towarzyszu Idzikowski. Może jeszcze nie znalazł.

To się zgłoś. Może cię zaakceptuje.

ubawiony

Data: 2013-08-24 14:56:03
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > |
| > |

| To się zgłoś.

Buuuu-ha-ha!
(polot to wy macie Idzikowski..)

Data: 2013-08-23 23:13:32
Autor: Towarzysz Gnój
seksualne wybryki wśród kleru

> [...]

Słusznie Idzikowski!
Nawet towarzysz Urban puścił mu kilka tekstów na temat seksualnych wybryków kleru. Oczywiście pisał pod ksywką, żebyście sie z niego nie śmiali..
Buuuuu-ha-ha!

Data: 2013-08-18 08:44:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-17 22:19, miś z okienka pisze:
[...]

Dewotki i dewoci którzy sami maja problemy seksualne.. Ich najbardziej rajcują takie tematy.

Data: 2013-08-24 06:55:11
Autor: leming.show
[...]

Mysle ze najbardziej podniecaja sie ci ktorzy maja z tego kase lub jest to w ich interesie. To ze ksieza sobie dymaja, wie kazdy srednio inteligentny czlek, tak samo jak to ze zydzi robia lody na polsce. I co? I pstro. Polskie poletko bedzie uprawiane.

Data: 2013-08-24 16:30:08
Autor: Towarzysz Gnój
seksualne wybryki wśród kleru

  Polskie poletko bedzie uprawiane.
--

Pod warunkiem, ze kmiotom nie zabraknie tematów...
Buuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

Data: 2013-08-25 16:02:53
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
Co do Kaczyńskiego to widać że to frustrat seksualny , po czym? Po kłótliwości, ciągle wszczyna awantury o zupełne duperele. Jak ktoś ma babę, która ciągle się drze i histeryzuje jak dewota spod kościoła, to co jej jest? A no brakuje jej............s....e...x...u..
 Tak też z powodu braku seksu Kaczyński wszczyna awantury w Polsce. Tu niejaki Idzikowski dobry przykład z Kaczyńskim podał. Zresztą ta Kościelna partia ma non stop psychozy ...a to parówka w bułce za bardzo faliczna....a to teletubisie za bardzo homoseksualni....a to wszędzie nadzy homo na ulicach......Te obsesje kleru i pisu to efekt braku seksu, ta kłótliwość , sfarność, pieniactwo itd.

Data: 2013-08-26 23:46:42
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]
-- -- --
I to się nadaje do prasy towarzyszu!

   Tak też z powodu braku seksu Kaczyński wszczyna awantury w Polsce. Tu niejaki
Idzikowski dobry przykład z Kaczyńskim podał.

Przykład? Nie umniejszajcie towarzysza Idzikowskiego, bo on kaczym życiem zajmuje sie zawodowo!

Data: 2013-08-26 15:55:57
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
Ciekawe że prawica, " tak wypitnie oczytana" ciągle na tego Orwella się powołuje, a nie wie że Wielki Brat celowo wprowadzał abstynęcje seksualną, by mieć...armie frustratów/ brak seksu deformuje psychikę i zaburza logiczne myślenie/ by mogła partia łatwo frustratami manipulować i bezmyślny tłum mógł wyżyć się na wskazanym przez Wielkiego Brata wrogu, więc ciągle się straszyło wrogiem i z Wielkiego Brata robiło opiekuna, który miał armie gotową do ataku na wskazany cel. Dlatego już nie wiadomo z kim walczono, wróg ciągle się zmieniał ale zawsze wróg musiał być i ta sytułacja świetnie pokazuje co kler z pisem  w Polsce wyprawia.

Data: 2013-08-27 02:23:32
Autor: miś z okienka

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:73bf5767-f4dc-4aa8-979f-d4c09e4d7ec9googlegroups.com...
[...]

  z jakim pisem? Jak na razie kler rządzi przy pomocy PO .

Data: 2013-08-27 08:28:59
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
No z sierpniowych zapowiedzi kleru z ambon, który podpuszcza pisowców do wojny religijnej w polsce, to ten Tusk jeszcze nie zwalcza innowierców jak pisowcy, z ich zespołem do zwalczania ateizacji i innych sztańskich wyznań, zapowiada się prawdziwie Orwelowski świat.

Data: 2013-08-27 17:58:13
Autor: miś z okienka

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:3fca3fef-0f78-4452-9817-50b288f5ffe8googlegroups.com...
No z sierpniowych zapowiedzi kleru z ambon, który podpuszcza pisowców do wojny religijnej w polsce

Jak zwykle podpuszczają wszystkich, ale popierają PO (jest najbezpieczniejsze dla ich przekrętów).

, to ten Tusk jeszcze nie zwalcza innowierców jak pisowcy

????
Sam jestem innowiercą i nie przypominam sobie, żeby jacyś pisowcy do mnie coś mieli

, z ich zespołem do zwalczania ateizacji i innych sztańskich

to może powiedz wyraźnie, że chodzi ci o komuszków, których PO chroni jak potrafi?
Otóż w kraju nie ma pieniedzy na szkolnictwo, szpitale, publiczny transport, pomoc społeczną, zaniedługo szlag trafi ZUS (rozkradziony swego rodzaju przez pezetpeerpwską bandę), a ty mi waść pierdolisz o seksualnych problemach jakiegoś Kaczyńskiego, albo jeszcze kogoś. Co mnie to obchodzi?

Data: 2013-08-27 10:32:02
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
to może powiedz wyraźnie, że chodzi ci o komuszków, których PO chroni jak potrafi? Otóż w kraju nie ma pieniedzy na szkolnictwo, szpitale, publiczny transport, pomoc społeczną, zaniedługo szlag trafi ZUS (rozkradziony swego rodzaju przez pezetpeerpwską bandę), a ty mi waść pierdolisz o seksualnych problemach jakiegoś Kaczyńskiego, albo jeszcze kogoś. Co mnie to obchodzi? Pis to paria postkomunistyczna, tacy zawsze potrzebują tatuśka dyktatora o jedynej prawdzie i tak jak kiedyś zasuwali do moskwy i wykonywali polecenia, tak teraz zasuwają do watykanu spełniając polecenia, czyli to pospolici zdrajcy ojczyzny. A PO to partia konserwatywna i w obecnej sytułacji nie ma siły w polsce która w mniejszym czy większym stopniu nie ulega klerowi.

Data: 2013-08-27 22:27:01
Autor: Towarzysz Gnój

[...]

To interesujące... zameldujcie o tym towarzyszowi Tuskowi. Pod koniec kadencji będzie popis i będzie IVRP - postkomunistyczna!
Buuuuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-08-27 22:51:20
Autor: miś z okienka

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa84046a-6afe-41a4-b071-918c04f4a0c1googlegroups.com...
[...]

Co ma dyktatura do postkomunizmu? Dyktatury są stare jak świat - opierają się na lęku przed dyktatorem. Sowietyzm opiera się na strachu przed samym sobą (nawet Stalin bał się własnego cienia).

     o jedynej prawdzie i tak jak kiedyś zasuwali do moskwy i wykonywali polecenia, tak teraz zasuwają do watykanu

A po co do Watykanu? W Brukseli nie ma lepszych posad?

     spełniając polecenia, czyli to pospolici zdrajcy ojczyzny. A PO to partia konserwatywna

:-DDDDDDDDD
Ty wierzysz, że ktokolwiek w PO posiada jekiekolwiek poglądy? Tak zwana Platforma Obywatelska jest partią Lecha Wałęsy, więc może odzwierciedlać co najwyżej jego poglądy, lub poglądy jego oficerów prowadzących (co na jedno wychodzi).

     i w obecnej sytułacji nie ma siły w polsce która w mniejszym czy większym stopniu nie ulega klerowi.

Data: 2013-08-27 14:22:22
Autor: Andromeda
seksualne wybryki wśród kleru
To ma dyktatura do watykanu że komunizm nazizm, islam, katolicyzm to systemy totalitarne. Przestudjuj komunizm i zobaczysz że katolicyzm i komunizm to są dwa michały co razem tańcowały.
I teraz ludzie żyjący w komunie będący dość bilsko niej, o odpowiednio sprofilowanej psychice, tak boją się wolności że natychmiast pobiegli szukać drugiego tatuśka i jak pis histortcznie sprawdzisz okaże się to prawda. Pis to byłek komuchy które władzy nigdy nie chcieli oddać o psychice totalitarnej. A jak masz ustroje totalitarne to partia czy kler pasożytuje na społeczeństwie które drastycznie biednieje.

Data: 2013-08-27 23:58:16
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisał w wiadomości
To ma dyktatura do watykanu że komunizm nazizm, islam, katolicyzm to systemy
totalitarne. Przestudjuj komunizm i zobaczysz że katolicyzm i komunizm to są dwa
michały co razem tańcowały.

....jak ten mały zaczął krążyć, to ten duży nie mógł zdązyć?
Buuuuuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-08-28 02:18:54
Autor: miś z okienka
seksualne wybryki wśród kleru

Użytkownik "Andromeda" <691944226@momail.pl> napisał w wiadomości
To ma dyktatura do watykanu

 a kto pytał?

Data: 2013-08-27 19:37:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kviice$8u9$1node1.news.atman.pl...

[...]

Masz tylko jeden wybór. Kupno rozpuszczalnika. I zakończysz swoją mordęgę!

ubawiony

Data: 2013-08-27 12:23:23
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
Masz tylko jeden wybór. Kupno rozpuszczalnika. I zakończysz swoją mordęgę! On nie rozumie że brak szpitali, przedszkoli żłobków, powszechna bieda, jest efektem okradania polski przez kler. Który historycznie każde państwo , jak miał duże przywileje, doprowadzał do upadku gospodarczego, co zupełnie już z równowi wyprowadziło franców, bo lud umierał na ulicach, a kler pyszny pływający w dostatkach- to wola boga. No teraz na polskę czas złodzieja i niszczyciela polski nauczyć raz na zawsze tego czego od francuzów nie zrozumieli.

Data: 2013-08-27 14:01:23
Autor: donek999bronek
seksualne wybryki wśród kleru
On nie rozumie że brak szpitali, przedszkoli żłobków, powszechna bieda, jest efektem okradania polski przez kler.

Mamy rok 2013 a nie 1450, juz nie ma palenia czarownic, zejdz w koncu na ziemie. Zes sie dal podpuscic jak te kobity z "marszu szmat". Nie sluchaj TVNu, oni co innego mowia szarakom, a co innego robia.

Data: 2013-08-27 14:23:37
Autor: Andromeda
seksualne wybryki wśród kleru
Donek idź skończ kiedyś tą podstawówkę.

Data: 2013-08-27 23:59:14
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości
On nie rozumie że brak szpitali, przedszkoli żłobków, powszechna bieda, jest
efektem okradania polski przez kler.

Mamy rok 2013 a nie 1450, juz nie ma palenia czarownic

Nu nie.... czarownic palić nie bedziem.
Ale książki zyzaków  to owszem, można, a nawet trzeba spalić.. Powiem jeszcze, że Świete Oficjum powołać należy. Po co? Dla obrony dogmatu niepokalanego żywota najbardziej zasłużonego dla Polski Ludowej elektryka!
gru.pl

Data: 2013-08-27 15:06:38
Autor: LaL
seksualne wybryki wśród kleru
No a czy debilstwo manipulowane czy kiedyś czy teraz widziało kiedykolwiek kto im szkodzi?. Na tym polega debilstwo że nigdy nie wiedzą, a ci co im szkodzą podpuszczają debilstwo na innych. Jak to kleruś od zawsze i teraz robi.

Data: 2013-08-28 00:45:51
Autor: Towarzysz Gnój

No a czy debilstwo manipulowane

A dlaczego manipulowane?

 czy kiedyś czy teraz widziało kiedykolwiek kto im szkodzi?.

Nu, każdy swój rozumek posiada... I sam wie co mu szkodzi
Buu-ha-ha!

Data: 2013-08-27 22:26:25
Autor: Towarzysz Gnój

[...]

-- --

No nie każde państwo, bo na przykład Polskę Ludową nie okradał żaden kler, tylko nieroby i spekulanci.

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-27 22:59:35
Autor: miś z okienka

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| Masz tylko jeden wybór. Kupno rozpuszczalnika. I zakończysz swoją mordęgę!

    pogadaj sobie z pluciem - jemu też krzywdę ktoś zrobił

Data: 2013-08-27 17:59:53
Autor: Towarzysz Gnój
seksualne wybryki wśród kleru

Użytkownik "LaL" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości
Ciekawe że prawica, " tak wypitnie oczytana" ciągle na tego Orwella się
powołuje, a nie wie że Wielki Brat

Nie wie prawica, co czyni lewica?
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl