seksualność

Data: 2010-09-10 20:18:40
Autor: Don Pedro
seksualność
KJ Siła Słów pisze:
Ja wierzę w kobiety.

I nawet dość często mam okazje utwierdzać sie w tej wierze.

Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko gsxr.

Pojeździj V-ką.

pozdr
DP
TL-S

PS: Mówiłeś żonie?

Data: 2010-09-10 12:39:05
Autor: Kefir
seksualność
On Sep 10, 8:18 pm, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
KJ Siła Słów pisze:

> Ja wierzę w kobiety.

> I nawet dość często mam okazje utwierdzać sie w tej wierze.

> Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
> gsxr.

Pojeździj V-ką.

Ale tylko Haruśniom.

PS: Mówiłeś żonie?

PS: ale czyjej?

--
Pzdrawiam, Art & padaki ST955/XT660

Data: 2010-09-11 20:18:06
Autor: jeDrASS
seksualność
On 2010-09-10 21:39, Kefir wrote:

Ale tylko Haruśniom.

jak kochać to tylko włoszki ;-)

--
jeDrASS plus naga włoszka

Data: 2010-09-11 00:50:02
Autor: Daniel Kowalski
seksualność

Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko gsxr.

Pojeździj V-ką.

Ja jeżdżę SV-ką; fajnie wibruje a czasem nawet elektryzuje - dzisiaj kopał mnie prąd (zwłaszcza prawa manetka), ciekawe skąd to się bierze.

Data: 2010-09-11 23:20:26
Autor: Don Pedro
seksualność
Daniel Kowalski pisze:

Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko gsxr.

Pojeździj V-ką.

Ja jeżdżę SV-ką;

Słuszny kierunek.

fajnie wibruje a czasem nawet elektryzuje - dzisiaj kopał mnie prąd (zwłaszcza prawa manetka), ciekawe skąd to się bierze.

Zazwyczaj z cewki, jak ma przebicie.

pozdr
DP
TL-S