selekcja sygnału z satelit

Data: 2015-10-13 22:33:21
Autor: Krycha
selekcja sygnału z satelit
Mam "talerz" z podwójnym okiem i dekoder Opticum 4060CX - bez abonamentu.
Kiedyś pojawiła sie informacja "brak sygnału" na TV Kultura,
a ostatnio na TVPINFO, Polsat, Polsat NEWS, Historia, TV4 i coś tam jeszcze.
Czy jest jakaś metoda, aby przy instalacji kanałów TV ściagać tylko wybrane lokalizacje, a nie wszystko co daje Hotbird 13E czy Astra.
Interesują mnie przede wszystkim programy polskiej telewizji,
potem angielskie, rosyjskie, niemieckie (szkoda że nie ma czeskich).
Szkoda mi czasu na szukanie w tych 2,4 tysiącach pozycji tego co mnie intersuje.
Nie udało mi się znaleźć Polsat news, Kultura i Historia, a spodziewam się że powinnam mieć do nich dostęp .
Najlepiej usunęłabym to co mam już wczytane i pobrałabym wybrane stacje.
Np europejskie.
Te urządzenia mają pewnie zakodowane inteligentne przeszukiwania, ale ja ich nie znam.
Chętnie się dowiem, jeżeli ktoś podzieli się ze mną tą wiedzą.

Pozdrawiam Krycha.

selekcja sygnału z satelit