sen

Data: 2015-09-10 23:37:28
Autor: tomkwi
sen

Rozmawiam ze swoją dziewczyną i jeszcze jakąś parą.
'Jak zostanę sam to jeszcze będę mógł się pocieszać pornografią.'
Moja dziewczyna robi wielkie smutne oczy.
'Będę mógł przy tym mówić Allah Akbar i będę rozgrzeszony'
Wszyscy się śmieją.
interpretacja
Czy to jest właśnie sens tych słowa, wypięty ku mnie tyłek i mój zachwyt nim ?
Czy homoseksualiści powinni je sobie dopisać na tęczy, aby ją dopełnić ?
Czy muzułmanie byli mordercami i gwałcicielami przed al-Wahhabem ?
A co na to Simurgh ?

sen