sens kupna tabletu ibm-lenovo x61

Data: 2010-10-31 09:41:40
Autor: JanuszWo
sens kupna tabletu ibm-lenovo x61
Witam!
Rozważam właśnie zakup tabletu ibm lenovo - x61. Szukałem netbooka do pracy z dziennikiem elektronicznym. Napotkałem takie używane sprzęty:
Procesor Intel Core 2 Duo L7500 1.6 Ghz
Ram DDR2 2 GB (moduły 2x 1 GB)
To tylko z grubsza. Będę na tym wypełniał dziennik elektroniczny, używał openoffice (w tym prezentacje), puszczał krótkie filmiki, programy, gry flaszowe, odtwarzał pliki midi i inne audio. Na jak długo taki sprzęt (oczywiście nie pytam o baterie, bo to inna już sprawa) może starczyć? Może lepiej za 3/4 tej forsy kupić jakiegoś nowego netbooka do tych celów?
Pozdrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz na oxigen dwuatomowy

Data: 2010-10-31 11:55:55
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-10-31 09:41, Użytkownik JanuszWo napisał:
[...]

A wystarczy ci moc procesora porównywalna do Celerona 900MHz ?
Bo tyle oferowały pierwsze Atomy.

Pozdrawiam

sens kupna tabletu ibm-lenovo x61